آیا چالشی جدید در استقلال رقم می خورد؟

خبر درگیری دو دروازه بان نامدار تیم فوتبال استقلال اگر چه خیلی زود تکذیب شد اما گفته می شود این موضوع صحت داشته و فردا توسط محمود فکری بررسی می شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، درگیری رشید مظاهری و سید حسین حسینی در تمرین استقلال اگر چه تکذیب شد اما خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در گزارشی هی اسن موضوع اینگونه پرداخت:

«ماجرا از آنجایی استارت خورد که گلرهای آبی‌پوش پس از گرم کردن آماده انجام تمرینات ویژه شدند. سید حسین حسینی که سابقه بیشتری در استقلال دارد از مظاهری می‌خواهد او آغازگر تمرین باشد و با عزیزیان تمرینات اختصاصی را شروع کند.این موضع با مخالفت دروازه‌بان تازه‌وارد و ملی‌پوش آبی‌پوشان همراه می‌شود و می‌گوید این کار را خودت باید انجام دهی و من قصد دارم تمرینات کششی انجام بدهم تا بدنم گرم شود.

حسینی که از واکنش مظاهری ناراحت شده بود خطاب به او می‌گوید اینجا استقلال است و من سابقه بیشتری نسبت به تو دارم و باید برخی مسائل رعایت شود.حسینی  تاکید می‌کند یکی از کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود و باید حرمت او حفظ شود.

مظاهری که انتظار این واکنش را نداشت نزد سعید عزیزیان رفته و از او می‌خواهد محل تمرین را ترک کند چرا که تمرکزش به هم ریخته و نمی‌تواند با تمام توان تمرین کند.مربی دروازه‌بان‌های استقلال از مظاهری درخواست می‌کند در محل تمرین بماند تا این اتفاق به سرمربی منتقل شده و او تصمیم نهایی را بگیرد اما مظاهری راه خروجی را در پیش می‌گیرد و حاضر به تمرین نمی‌شود.

پرویز مظلومی پس از این که متوجه اتفاق تمرین استقلال می‌شود با او تماس گرفته و پیرامون حاشیه‌های رخ داده با عزیزیان حرف می‌زند.سرپرست استقلال توضیحات مربی دروزاه‌بان‌های استقلال را به فکری انتقال داده و قرار است سرمربی آبی‌پوشان در این باره جلسه‌ای را با دو گلر صاحب‌نام استقلال برگزار کند تا از این به بعد دیگر چنین اتفاقات حاشیه‌ای در تیمش رقم نخورد.»

باید دید فکری در مورد این اتفاق در صورتی که صحت داشته باشد چه واکنشی نشان خواهد داد؟

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| صحبت های محمود فکری با بازیکنان
خوش و بش پیوس با برهانی و فکری در تمرین استقلال + عکس
گزارش تمرین استقلال| مرور آخرین برنامه ها در چمن مصنوعی/اسماعیلی تمرین نکرد

انتهای پیام/
منبع پارس فوتبال