رفتار برادرانه فکری با مظاهری و حسینی

ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، نشستی میان دو دروازه‌بان و سرمربی تیم برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در این نشست دروازه‌بان‌های استقلال صحبت‌های خود را در مقابل دیدگاه سرمربی‌شان مطرح کردند و محمود فکری هم با سعه‌صدر به تمام صحبت‌هایی که این دو دروازه‌بان به زبان آوردند، گوش کرد و سپس با آنها به صحبت پرداخت .

فکری به حسینی و مظاهری گفت: من می‌دانم که هر دوی شما دوست دارید نفر اول شوید اما برای من ملاک آمادگی است و هر دروازه‌بانی که شرایط بهتری داشته باشد در دروازه قرار می‌گیرد. از شما می‌خواهم تلاش کنید و در محیطی کاملاً دوستانه با هم بجنگید و پیراهن شماره یک را از من بگیرید. من قطعاً تلاش هر دوی شما را می‌بینم.

فکری به حسینی و مظاهری این جملات را هم گفت: از هر دوی شما می‌خواهم طوری رفتار نکنید که بهانه دست دیگران بدهید تا مطالب حاشیه‌ای علیه شما منتشر کنند. از شما می‌خواهم حواس‌تان به همه جا باشد و مانند دو رفیق در تمرینات حاضر شوید. من قطعاً نیاز به یک دروازه‌بان ندارم. بازی‌های بسیاری در ادامه باقی مانده و نیاز دارم هر دوی شما در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشید تا ما در لیگ و بازی‌های سخت آتی احساس کمبود نکنیم.

بیشتر بخوانید:
حضور دو بازیکن استقلال در تیم منتخب هفته سوم
برنامه بازی های استقلال اعلام شد
حسینی: من فرزند استقلال هستم، چطور می‌توانم برای خانواده‌ام حاشیه درست کنم؟

انتهای پیام /