نیکبخت واحدی: مسابقات استقلال هفته به هفته سخت‌تر می‌شوند

پیشکسوت استقلال گفت: باخت اهواز که باخت تاکتیکی و روی قدرت تیم حریف نبود. آن بازی را آنها با حاشیه سازی برای تیم استقلال بردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این روش برد و این مدل باخت نه ارزش خوشحالی دارد و نه ارزش ناراحتی. درست است که استقلال سه امتیاز را از دست داد ولی به هر حال خود تیم هم کیفیت بازی اول با مس رفسنجان را نداشت.

وی افزود: مگر فوتبال به همین راحتی است که مربی را نیامده اخراج کنند. بعد هم چه اتفاقی رخ داده که این حرفها را می زنند؟ مگر استراماچونی 4 بازی اول فصل قبل تیم را تا ته جدول نبرده بود ولی کم کم بهبود کار تیمی را در روند نتایج دیدیم. استقلال که از سه بازی 2 برد و یک باخت داشته اصلا نباید درباره اش اینگونه نظر داد. متأسفانه این روش بد در فوتبال ایران جا افتاده است که هر مربی که بدتر نتیجه می گیرد بیشتر تیم دارد.

نیکبخت گفت: مظاهری عالی بود. هم در خروج ها و هم در کار با پا نشان داد یک دروازه بان ششدانگ است. ما همیشه در استقلال از بودن دو دروازه بان خوب کنار هم سود برده ایم و حتما در این فصل هم با بودن حسینی و مظاهری کنار هم به این مهم می رسیم.

بیشتر بخوانید:
نیکبخت واحدی : نادری بهترین خرید استقلال است
نیکبخت واحدی: آقای سعادتمند خدا از شما نگذرد/ فقط دروغ گفتید
نیکبخت واحدی: می خواهند با حاشیه و ناآرامی قهرمانی را از استقلال بگیرد

انتهای پیام/