پرسپولیس-شهرخودرو؛ خاطرات شیرین ۵ سرخپوش

دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو برای سیزدهمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو برای سیزدهمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به برخی آمار و نکات این دیدار؛

۵ پرسپولیسی با امید گلزنی دوباره

از تیم کنونی پرسپولیس وحید امیری (۳)، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و بشار رسن تاکنون موفق به گلزنی مقابل شهرخودرو شده‌اند. فصل گذشته نیز در بازی برگشت و آخرین تقابل رسمی این دو تیم، مهدی ترابی، وحید امیری و بشار رسن برای پرسپولیس و فرشاد فرجی برای شهرخودرو گلزنی کردند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان گل‌محمدی تمام شود.

تقابل‌های رحمتی با پرسپولیس

مهدی رحمتی تا کنون ۳۳ بار در بازی‌های رسمی به عنوان دروازه‌بان مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن ۱۳ تساوی، ۱۱ باخت و ۹ برد برای او بوده است. رحمتی در دیدار پیش‌رو برای نخستین بار در یک بازی رسمی در قامت سرمربی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ آنهم در شرایطی که فصل قبل در همین تیم شهرخودرو شاگرد یحیی گل‌محمدی بود.

آخرین وضعیت دوتیم

شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۳ هفته گذشته لیگ جاری با کسب یک برد و ۲ تساوی، ۵ امتیاز اندوخته‌اند؛ آنها همچنین یک گل زده و گلی هم تا اینجا دریافت نکرده‌اند.

شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو هم با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت در ۳ هفته گذشته لیگ، اکنون ۴ امتیازی هستند. آنها همچنین ۴ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه دارند. امین قاسمی نژاد (۲)، حسن جعفری و معراج پورتقی گلزنان تیم مشهدی در ۳ دیدار نخست بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیسی‌ها محتاط‌تر شوند
دیدار با شهرخودرو؛ بازی ویژه برای یک پرسپولیسی
برنامه سه بازی آینده پرسپولیس

انتهای پیام /