آیا مارادونا به قتل رسیده است؟/ معمای مرگ اسطوره پیچیده شد

گفته می شود وکیل دیه گو مارادونا پزشک وی را متهم به قتل غیر عمد کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،دیه گو مارادونا اسوره فوتبال آرژانتین در میان نا باوری در سن 60 سالگی بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد تا فوتبالدوستان سراسر جهان و آرژانتینی ها را عزادار کند .

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا خواستار تحقیقات جدی در مورد مرگ مارادونا شده است . وی معتقد است از زمان حمله قلبی تا رسیدن آمبولانس به محل خانه استیجاری مارادونا زمان زیادی طول کشده است و این سهل انگاری مربوط به پزشک وی می باشد .

همچنین وکیل مارادونا مدعی است: در 12 ساعت گذشته هیچ مداوایی روی او صورت نگرفته است و این موضوع را یک جنایت احمقانه خوانده است.

دروغ پرستار مارادونا لو رفت

جالب اینجاست پرستار مارادونا نیز که در ابتدا مدعی شده بود مدتی قبل از درگذشت مارادونا به او سر زده بود، امروز اعتراف کرد دروغ گفته است. اینگونه پرونده درگذشت مارادونا وارد فاز جدیدی شده و ممکن است کادر پزشکی او در این میان مقصر شناخته شوند.

پزشک دیگو مارادونا به دلیل سهل انگاری در انجام وظایف پزشکی خود متهم شده و پلیس این پرونده را به عنوان یک پرونده قتل غیرعمد بررسی می کند. نیروهای پلیس روز یکشنبه به خانه لئوپولدو لوکه، پزشک شخصی مارادونا رفته اند و آنها در حال بررسی عملکرد تمام اعضای کادر مراقب مارادونا هستند و شنیده می شود تصاویر زنده ای از ورود پلیس به کلینیک این پزشک را پخش می کرد و در حال حاضر او به شدت تحت فشار است.

بیشتر بخوانید:
کفاشیان: مارادونا به تماشای بازی استقلال و پرسپولیس علاقه داشت
ماجرای کی روش و قطع کردن گوشی مارادونا!
افشای یک واقعیت تلخ در مورد مارادونا