نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی: ربانی نخواست با سپیده توکلی کار کند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پریسا بهزادی در مورد دغدغه سپیده توکلی درباره عقد قرارداد فدراسیون با مربی تخصصی اش محسن ربانی اظهار کرد: تا جایی که من می دانم فدراسیون چندین بار از ربانی خواسته که با توکلی کار کند اما او قبول نکره است، چون ربانی شاگردان دیگری در رده های پایه و همچنین کارهای ورزشی و مربیگری های دیگری دارد. در حال حاضر هم توکلی بنا به تقاضای خودش با ایمان روغنی همسرش که از ورزشکاران و قهرمانان قدیمی است کار می کند و همچنین حسین شایان که مسئول کمیته پرش ها است بر کار او نظارت دارد.

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در واکنش به این که توکلی می گوید فدراسیون برای عقد قرارداد با ربانی کاری نمی کند گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. تا جایی که من می دانم ربانی نخواسته است که با توکلی کار کند. فدراسیون در جلسه سازمان تیم های ملی این درخواست را از ربانی داشت اما خود او قبول نکرد.

بهزادی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون برای مربی توکلی چه اقدامی انجام داده است، خاطرنشان کرد: تا جایی که فدراسیون می توانست از ربانی خواست که با توکلی کار کند که نشد. بالاخره مربی اختیار دارد، ربانی شاگردهای زیادی دارد و به این دلیل نمی توانست با توکلی کار کند. در حال حاضر هم که آقای شایان و روغنی در کنار او هستند و به تمرینات او نظارت دارند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ربانی بخواهد با توکلی کار کند چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: اگر ربانی بخواهد فدراسیون حرفی ندارد. خود من یکی ماه دو ماه پیش با ربانی صحبت کردم ولی گفت سرش شلوغ است و نمی تواند با توکلی همکاری کند.

منبع: ایسنا