کناره‌گیری زودهنگام کمالوند قبل از فاجعه!

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در حالی روز شنبه وارد هفته سوم می شود که پیش از شروع این هفته از رقابت ها شاهد تغییر و تحولات در نیمکت تیم ها هستیم موضوعی که در فصول گذشته مسبوق به سابق بوده و شاهد تغییراتی زیادی روی نیمکت ها بوده ایم.
پس از پایان هفته نخست که بادرانی ها کارشان را با شکست آغاز کردند این پایتخت نشینان بودند که پس از پذیرفتن اولین شکست در فصل جدید خیلی زود با فرهاد کاظمی که هدایت این تیم را در دو فصل گذشته برعهده داشت به دلیل اینکه مدیران باشگاه بادران تفکرات و نظرات متفاوتی نسبت با وی داشتند به همکاری خود با او پایان دادند.
در هفته دوم رقابت ها نیز هادی شکوری سرمربی چوکای تالش پس از متحمل دومین شکست متوالی تیمش خیلی زود از سمت خود برکنار شد تا دومین مربی فصل جدید لیگ یک لقب بگیرد که از کار برکنار شده است.
در این بین فراز کمالوند که پیش از شروع لیگ هدایت شاهین را برعهده گرفت با جذب بازیکنان لیگ برتری و تراز اول پا به مسابقات گذاشت و در حالیکه بازیکنان باتجربه ای را در اختیار داشت در نخستین بازی خانگی خود آن هم برابر تیم تازه لیگ یکی شده شهرداری آستارا با تساوی بدون گل متوقف شد.
او و تیمش در هفته دوم برابر مس کرمان با یک گل مغلوب شدند تا زنگ خطر خیلی سریع برای وی و تیمش به صدا درآید.
وی پیش از شاهین نیز در تیم هایی چون گل ریحان و آلومینیوم اراک با هزینه کردهای هنگفت و جذب بازیکنان لیگ برتری و تراز اول چندان موفق نبود و علارغم گذاشتن هزینه های زیاد روی دست باشگاه های کرجی و اراکی نتوانست این باشگاه ها را به اهداف خود برساند.
حال کمالوند که می دانست نتایج کسب شده در تیم شاهین و هجمه هواداران شاهین می تواند به ضررش در ادامه مسابقات حتی در بازی برابر تیم های جوانی چون گل ریحان البرز، نود ارومیه و… تمام شود پیش از رخ دادن فاجعه ای بزرگ در تیم ریشه داری چون شاهین پیش از آن‌که از سمت خود برکنار شود با پیشی گیری از مدیران شاهین کناره گیری خود از هدایت این تیم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:
بلاتکلیفی استعفای کمالوند به خاطر حق امضا/ سه‌شنبه مربی جدید پارس معرفی می‌شود؟
کمالوند: برخورد با داوران سیاست یک بام و دو هوا نباشد/ به دنبال پیروزی…
پنجره بسته 7 میلیاردی پارس جنوبی / شاگردان کمالوند با اتوبوس سفر می‌کنند

انتهای پیام/