قدردانی رئیس جهانی ترای اتلون‌ از محمود خسروی وفا

رئیس جهانی تری اتلون از محمود خسزوی وفا رئیس کمیته پاراالمپیک ایران برای فعالیت های این کمیته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در پی آغاز به کار رسمی پاراترای اتلون در ایران و مکاتبات کمیته ملی پارالمپیک ایران با تری اتلون جهانی در این خصوص و پیگیری های صورت گرفته، ماریسول کاسادو رئیس ترای اتلون‌جهانی و عضو کمیته بین المللی المپیک در نامه ای به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران از راه اندازی پاراترای اتلون توسط فدراسیون ترای اتلون ایران قدردانی و ابراز خرسندی نمود، ترجمه متن نامه به این شرح است:

از ارتباط با شما بسيار خرسندم و خوشحالم از اين كه در اين روزهاي سخت سالم و تن درست هستيد. من هنوز هم سفرمان به ايران در سال ۲۰۱۸ و استقبال گرم شما را به ياد دارم، اين يك خاطره فوق العاده است.

ما در تراي اتلون جهاني از اين گام برداشته شده توسط كميته ملي پارالمپيك ايران و عضو خود، فدراسيون تراي اتلون ايران كه توسط رئيس آن مهدي گودرزي هدايت مي شود بسيار خرسنديم و با او ارتباط منظم داريم. اين خبرهاي بسيار عالي و مهم است كه مطمئناً بهترين همكاري ممكن را براي منافع ورزشكاران موجود و در حال توسعه فراهم مي كند.

تراي اتلون جهاني براي هر آنچه كه شما براي كمك به توسعه پارا تراي اتلون در كشور خود نياز داريد، در اختيار شماست و ما به طور قطع در آينده اي نزديك منتظر ديدن ورزشكاران جديد در عرصه بين المللي هستيم.

پيشاپيش بسيار سپاسگزارم، و در سلامت و تندرستي باشيد.

هميشه ورزش كنيد

ماريسول كاسادو

رئيس تراي اتلون جهاني و عضو كميته بين المللي المپيك

انتهای پیام/