مجتبی جباری : خیلی ها به حاشیه علاقه دارند چون مسائل دیگر گم می شود

آدم‌هایی هستند که وقتش را دارند و آدم‌های کوچکی هستند که به هر نحوی که شده می‌خواهند شما را خراب کنند اما شما وقت این را ندارید جواب بدهید یا مقابله به مثل کنید.

مجتبی جباری، هافبک اسبق تیم‌ملی و استقلال گفت: افرادی که در زندگی خودشان کارنامه خوب و پررنگی ندارند در فضای مجازی مدام مشغول صحبت کردن و پند و اندرز دادن هستند. وقتی متن خیلی کم شود حاشیه‌ خودش را بیشتر نشان می‌دهد. در حال حاضر فوتبال ما متنی ندارد که به آن پرداخته شود. وقتی می‌بینیم بازیکنانی که شناخته شده‌اند و مدام دیده می‌شوند باز هم دنبال دیده شدن به هر نحوی و حتی به بدترین شکل‌ها هستند، مسلماً فرد عادی هم فکر می‌کند که باید این کار را انجام بدهد.

وی افزود: آدم‌هایی هستند که وقتش را دارند و آدم‌های کوچکی هستند که به هر نحوی که شده می‌خواهند شما را خراب کنند اما شما وقت این را ندارید جواب بدهید یا مقابله به مثل کنید. باید باشگاه، آکادمی، فضا و زمانی برای آموزش به بچه‌ها وجود داشته باشد تا زمانی که می‌خواهند وارد این سیستم شوند آماده باشند. خیلی‌ها دوست دارند همیشه حاشیه وجود داشته باشد چون وقتی حواشی باشد خیلی موارد دیگر گم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
استقلال رضایت مجتبی جباری هم گرفت
مجتبی جباری مربی لیگ برتر می شود
تیکه سنگین مجتبی جباری به استقلالی ها

انتهای پیام/