یوسفی: میلیچ و نادری نقطه قوت استقلال هستند

هرویه میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محسن یوسفی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هرویه میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند. اینکه استقلال در بازی‌های آینده باز هم به مشکل بر خورد زیاد است چرا که تیم‌های دیگر نیز هستند که بخواهند به بازی بسته روی آورند و باید حربه‌ای برای این تاکتیک در نظر گرفته شود.

وی افزود: تازه چهار هفته از لیگ سپری شده و انتقاداتی که از محمود فکری می‌شود درست نیست. باید به این مربی زمان داد. محمود فکری برای خط هافبک و خط حمله استقلال باید تمرینات ویژه‌ای در نظر بگیرد تا آنها به هماهنگی کامل برسند. خط هافبک نیاز به هافبک طراحی که دارد نبض بازی را در دست گرفته و مهاجمان را تغذیه کند. این نقیصه در چند هفته اخیر در این تیم مشهود بوده است. میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

بیشتر بخوانید:
استقلال 30 درصد می دهد، میلیچ تمدید می کند
آمار عجیب استقلال ها در لیگ بیستم
گزارش تمرین استقلال|حضور مددی و یزدانی در محل تمرین آبی پوشان

انتهای پیام/