استقلالی‌ها بازهم تهدید کردند؛ در دربی بازی نمی‌کنیم

به زعم استقلالی‌ها، اینکه یحیی و شاگردان او در روز‌های آغازین زمستان هر چهار روز یک‌بار به میدان بروند، مشکل خود آنهاست و ارتباطی به استقلال ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، استقلالی‌ها معتقدند برنامه‌ریزی فشرده برای انجام دیدار‌های پرسپولیس و برگزاری بازی‌های معوقه این تیم هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد و تحت هیچ شرایطی نباید به خاطر برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا مزایای ویژه‌ای برای شاگردان یحیی گل‌محمدی در نظر گرفت که باعث تضییع حق سایر مدعیان قهرمانی می‌شود.

مربیان استقلال اعتقاد داشتند اگر قرار است بازی این تیم با نساجی لغو شود که همین اتفاق هم رخ داد و مسابقه آن‌ها با سپاهان نیز در هفته هفتم در تاریخ جدیدی برگزار شود، قطعاً جدال پرسپولیس با ذوب‌آهن در هفته ششم نیز لغو خواهد شد و به این ترتیب سرخپوشان سه هفته از مابقی مسابقات عقب می‌مانند، ولی باید همه چیز قبل از جدال سنتی پایتخت عادلانه باشد بنابراین پرسپولیس پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در روز ۲۹ آذر باید در اولین فرصت به ایران آمده و مسابقات عقب‌مانده خود را به صورت کاملاً فشرده برگزار کند.

به زعم استقلالی‌ها، اینکه یحیی و شاگردان او در روز‌های آغازین زمستان هر چهار روز یک‌بار به میدان بروند، مشکل خود آنهاست و ارتباطی به استقلال ندارد، چون خود پرسپولیس می‌خواهد مسابقاتش قبل از فینال لیگ قهرمانان لغو شود.

بیشتر بخوانید:
عملیات کادر پزشکی آبی ها برای رساندن دیاباته به دربی
دیاباته به دربی می‌رسد
دربی پایتخت در دی ماه برگزار می‌شود؟

انتهای پیام/