کادرفنی سرخ پوشان دنبال برگزاری بازی با ذوب آهن

شکایت باشگاه النصر هم مزید بر علت شده بود اما از AFC هم نامه‌ای دریافت کرده‌ایم تا تمام هماهنگی‌ها برای اسکان تیم در قطر انجام شود انشاءالله فینال در همان تاریخ اعلامی برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا اشرف روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی ما به دنبال برگزاری بازی است تا پرسپولیس در شرایط مسابقه بماند قطعا انجام شدن دیدار با ذوب‌آهن به نفع ما است و با توجه به لغو بازی مان مقابل نساجی برای حفظ آمادگی تیم باید بازی با ذوب‌آهن برگزار شود. انشاالله مشکل خاصی هم پیش نیاید و تیم پس از این مسابقه راهی قطر شود. احتمالا یک تا دو روز بعد از بازی با ذوب‌آهن به قطر می‌رویم 23 یا 24 آذر زمان احتمالی سفر به قطر است.

اشرف درباره مباحثی که نسبت به تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده توضیح داد: این موضوع در حد یک شایعه بود. امروز هم خبری خواندم مبنی بر اینکه یکی از اعضای کمیته استیناف AFC اعلام کردم چنین نامه‌ای را دریافت نکرده اند. از زمانی که تیم ما به فینال صعود کرد خیلی‌ها در داخل و خارج از کشور دوست داشتند این صعود زیر سوال برود و از طریق راه‌های مختلف این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: شکایت باشگاه النصر هم مزید بر علت شده بود اما از AFC هم نامه‌ای دریافت کرده‌ایم تا تمام هماهنگی‌ها برای اسکان تیم در قطر انجام شود انشاءالله فینال در همان تاریخ اعلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/