منصور رشیدی :الان ۴ بازی گذشته و اصلا نقد فنی منطقی نیست

پیشکسوت استقلال گفت:من چندین بار گفته‌ام که باید به محمود فکری و تیمش اطمینان کرد. فکری مربی جوانی است ولی کم تجربه نیست. او در تیم‌های مختلفی مربی‌گری کرده و مطمئنم با گذر زمان او تیمی قدرتمند از استقلال را می‌سازد. او از جنس استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فراموش نکنیم تیم استقلال دیر بسته شد و فرصت کافی برای بدنسازی و کارهای تاکتیکی نداشت. باید به فکری فرصت بدهیم. اگر هفته دهم – یازدهم تیم خوب نباشد، انتقاد به جاست. الان ۴ بازی گذشته و اصلا نقد فنی منطقی نیست.من از رفقا و پیشکسوتان می‌خواهم چند هفته به اصطلاح دندان بر روی جگر بگذارند و از تیم حمایت کنند. این تیم توانایی‌های زیادی دارد و باید به استقلال آرامش بدهیم. هواداران هم در این مسیر به تیم خودشان کمک کنند.

وی افزود: به محمود فکری هم یک توصیه دارم. او باید به حواشی توجهی نکند. مسئولیت سنگینی بر دوش اوست و او با آرامش می‌تواند به موفقیت برسد. البته من شخصا معتقدم استقلال در حوزه نتیجه‌گیری هم تاکنون بد کار نکرده است. حضور همزمان مظاهری و حسینی در استقلال فرصت خوبی برای هردوی آن‌هاست. من و مرحوم ناصر حجازی باهم رفیق بودیم و در استقلال و تیم ملی همبازی بودیم. رفاقت ما باعث پیشرفت هردوی ما شد. توجه به حواشی به ضرر این دو دروازه‌بان توانمند است و استقلال در نهایت از حواشی لطمه می‌خورد. مطمئنا استقلال با هدایت فکری و با رفاقت درون تیمی به روزهایی خواهد رسید که دل هواداران را شاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:
منصور رشیدی: فکری باید حاشیه ها را از استقلال دور کند
منصور رشیدی: عبدیان را نمی‌شناسم اما سریال قشنگی برای نادری درست کرده است
رشیدی :مدیران باشگاه ها با دلال ها همدست هستند

انتهای پیام/