صادقی: برای سایپا رویای آژاکس ایرانی را دارم/ هدف اول ما نباید قهرمانی باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: رویاهای خیلی بزرگی داریم که در آن مسیر حرکت می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سایپا و مس رفنسجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر می‌آید بهتر است درباره تیم خودمان و اهدافش صحبت کنیم. رویاهای خیلی بزرگی برای باشگاه سایپا و تیم فوتبالش داریم که در آن مسیر حرکت می کنیم. به تیم مان خیلی امیدوار هستم و اطمینان دارم در کنار ارائه فوتبال زیبا می توانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

وی افزود: بازیکنانی که فصل گذشته به آنها فرصت دادیم شرایط بهتری دارند و نفراتی را هم به آنها اضافه کردیم. می خواهیم الگوی خیلی خوبی برای فوتبال ایران باشیم که خیلی هزینه نمی کنیم و به تیم های پایه اهمیت می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سعی می کنیم شعاری که در باشگاه مان وجود دارد یعنی ساختن به جای خریدن را واقعا معنا کنیم. اطمینان دارم می توانیم روز به روز شرایط بهتری داشته باشیم.

صادقی ادامه داد: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند. دیدارهای این تیم را دیده ایم و می‌دانیم جلوی مس کار سختی داریم اما با توجه به اینکه این مسابقه در زمین خودمان برگزار می شود، تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم. تمام تلاش خود را به کار می گیریم برنده بازی باشیم و روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

وی درباره گل نزدن مس رفسنجان در لیگ برتر توضیح داد: در بازی هایی که از این تیم ددیه ایم هم فوتبال خوبی بازی کرده و هم موقعیت ایجاد می کند. رتبه مس در لیگ برتر و امتیازش نباید ما را گول بزند. دراین باره با بازیکنانم صحبت کرده ام و اطمینان دارم اگر از این حریف غافل شویم می توانند بازی خیلی خوبی مقابل سایپا بازی کند و روز سختی را برای ما رقم بزند.

سرمربی سایپا درباره هدف گزاری این تیم در لیگ بیستم عنوان کرد: هدف خیلی روشن و واضحی داریم. آن هم این است که بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم. ضمن اینکه با حمایت مدیرعامل باشگاه می خواهیم جوان های خوبی را وارد لیگ کنیم. به نظر من که 21 سال است به عنوان بازیکن و مربی در سایپا حضور دارم و توانسته ام با این تیم قهرمانی کسب کنم، سوم شده ام، وسط جدول بوده ام، خطر سقوط را احساس کرده ام و به کل تمام شرایط جدول را با سایپا دیده‌ام نباید هیچگاه هدف اول این تیم قهرمانی باشد.

صادقی ادامه داد: همیشه باید سایپا یک تیم قابل احترام باشد که هدف ابتدایی اش سازندگی برای فوتبال ایران باشد. واقعیت را بگویم برای این تیم رویای آژاکس ایرانی را دارم و می خواهم یک روز این تیم مانند باشگاه هلندی باشد که به حضور تمام بازیکنانش در تیم های بزرگ افتخار می‌کند. برای این هدف باید صبور باشیم و اگر برنامه ریزی کنیم به این هدف می رسیم.

وی درباره جوانی داور دیدار این تیم مقابل مس رفنسجان گفت: درباره داوری صحبت کرده‌ام. همانگونه که مربیان و بازیکنان لیگ جوان ‌می‌شوند در داوری هم این اتفاق رخ می‌دهد. همیشه از داوران حمایت کرده‌ام و امیدوارم این داور هم روز خوبی داشته باشد اما همیشه این ایراد مطرح است که قاضیان جوان کار خود را در بازی تیم‌هایی که طرفدار زیادی ندارند، شروع می کنند. اطمینان دارم وی هم یک روز خیلی خوب خواهد داشت و می تواند بدون مشکلی قضاوت کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اظهارات مدیرعامل این باشگاه مبنی بر اینکه باید سه امتیاز دیدار با سپاهان را به این تیم بدهند، عنوان کرد: به این سوال باید خود مدیریت باشگاه جواب بدهد.

انتهای پیام/