احتمال گزارشگری عادل فردوسی‌پور برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟

عادل فردوسی‌پور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش خواهد کرد؟ این سوالی است که از صبح امروز در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و واکنش کاربران اینستاگرامی را در برداشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیش از یک سال است که عادل فردوسی پور دیگر مقابل دوربین حضور ندارد و فقط با برنامه فوتبال 120 در شبکه ورزش آن هم پشت دوربین تحت عنوان تهیه کننده فعالیت می‌کند. البته که عادل کارمند رسمی سازمان صدا و سیما است و هر ماه نیز حقوق ثابت خود را دریافت می‌کند و بابت ساختن برنامه فوتبال 120 نیز رقم قابل توجهی را دریافت کرده است. با این حال اما حاصل دست رنج عادل برنامه نود بود که بعد از کش و قوس فراوان با علی فروغی آنتن از او گرفته شد و حالا بیش از یک سال است که دیگر نودی وجود ندارد و برنامه فوتبال برتر با مجریگری محمدحسین میثاقی یار سابق عادل پیش می رود و فوتبال هفته های لیگ برتر را بررسی می‌کند و طبعا بعد از یک سال نیز مخاظبان خود را پیدا کرده است.

علی فروغی انتهای هفته گذشته طی صحبت کوتاهی که داشت اعلام کرد بارها به عادل فردوسی پور پیشنهاد گزارشگری داده اما او این پیشنهاد را رد کرده است. حالا روز گذشته نیز شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد قرار است عادل گزارشگر دیدار پایانی باشد که پرسپولیس یک سر دیدار فینال است. اگر این اتفاق رخ دهد می تواند بازگشت باشکوهی برای عادل باشد تا یکی دیگر از دیدارهای خاطره انگیز و البته به یاد ماندنی بین المللی را گزارش کرده است.

البته با پیگیری خبرنگار شبکه لحظه یکی از دست اندرکاران شبکه سه اعلام کرد تا این لحظه اصلا خبری مبنی بر پیشنهاد این شبکه به عادل صحت ندارد و این صرفا یک بازی رسانه ای در فضای مجازی است!

انتهای پیام/خ