بررسی رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا/یاران اینیستا با همبازیان سابق

چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رقبای احتمالی پرسپولیس در فینال را بررسی می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در این بخش قصد داریم ویسل کوبه ژاپن یکی از حریفان احتمالی پرسپولیس را بررسی کنیم:

سرمربی این تیم ژاپنی را آتسوهیرو میورا بر عهده دارد و ستاره سابق بارسلونا آندره‌آ اینیستا کاپیتان این تیم است
قدمت: ۵۴ سال (تاسیس ۱۹۶۶)

از افتخارات ویسل کوپه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

جی‌لیگ (۱): ۲۰۱۹
سوپرجام ژاپن (۱): ۲۰۲۰
چوگوکو لیگ ژاپن (۵): ۱۹۸۰، ۱۹۸۱، ۱۹۸۲، ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵

ویسل کوبه، در گروه جذاب G حضور داشت. گروهی که در آن ستاره‌هایی چون اینیستا، فرمالن، پائولینیو و با سرمربیگری فابیو کاناوارو در تیم گوانگژو اور گرانده چین حضور داشتند. در نهایت از این گروه جذاب، کاناوارو و ستاره‌هایش از صعود بازماندند.

گروه G شامل ویسل کوبه ژاپن، گوانگژو اور گرانده چین، سووان سامسونگ کره‌جنوبی و جوهور دارالتعظیم مالزی بود که ویسل کوبه با ۶ امتیاز از چهار بازی صعود کرد. نماینده مالزی نیز از ادامه مسابقات انصراف داد.

ویسل کوبه یکی از جدی‌ترین مدعیان این فصل لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. تیمی که سه بازیکن سابق بارسلونا یعنی آندره‌آ اینیستا، توماس فرمالن و سرگی سامپر را در اختیار دارد.

قهرمان فصل قبل ژاپن دو بازیکن برزیلی به نام‌های دانکلر با سابقه بازی در سوپر لیگای پرتغال و لوشامپیونه فرانسه و داگلاس با سابقه بازی در تیم‌های مختلف ژاپنی، العین امارات و آلانیا اسپور ترکیه در ترکیبش بهره می‌برد. البته با توجه به قانون استفاده از ۱+۳ بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا که باید یکی از آنها پاسپورت آسیایی داشته باشد، ویسل کوبه فقط اینیستا، فرمالن و داگلاس را در لیست لیگ قهرمانان آسیا قرار داد و دو بازیکن خارجی دیگرش شانس حضور در این مسابقات را پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید:
احتمال گزارشگری عادل فردوسی‌پور برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟

انتهای پیام/