رفتار پرخطر شهردار تهران در قبال بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تهران!

روز گذشته بود که یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس درخواست کرد باتوجه به شرایط و قوانین سخت کشور قطر برای مسایل بهداشتی کرونا، این تیم تا پیش از دیدار فینال به قرطینه برود. اتفاقی که امروز نقض شد و سلامتی بازیکنان پرسپولیس به خطر افتاد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از لغو دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در قائم شهر تصور بر این بود که به دلیل جلوگیری از ابتلای بازیکنان پرسپولیس به ویروس کرونا در سفر به قائم شهر حداقل این تیم و بدنه باشگاه مسایل بهداشتی و پروتکل را رعایت خواهند کرد. اما این اتفاق در کمال شگفتی فقط دو روز رخ داد و سرخپوشان ظهر امروز با صحنه عجیبی رو به رو شدند.

شهردار تهران پیروز حناچی همراه با بیش از ده نفر از عوامل شهرداری به تمرین پرسپولیس رفتند و با اعضای تیم، بازیکنان و کادر فنی دیدار کردند و شهردار برای این تیم در دیدار فینال آرزوی موفقیت و پیروزی کرد! این مساله در حالی رخ داد که حناچی می توانست با ارسال یک پیام تصویری هم صحبت هایش را انتقال دهد اما ظاهرا دیدار حضوری برد خبری بهتری برای شهرداری دارد که از یک تیم ایرانی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرده است!

با این حال بعد از منتشر شدن تصاویر این دیدار، بسیاری از خبرنگاران حوزه پرسپولیس نسبت به دیدار رخ داده انتقاد تند و تیزی را نسبت به مدیریت باشگاه مطرح کردند که به درخواست یحیی گل‌محمدی توجهی نکرده است و اجازه چنین دیدار پرخطری را صادر کرده و البته یکی دیگر از انتقادها این بود شخص سمیعی ( مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) نیز در این دیدار پرجمعیت ماسک بر صورت خود نداشت!

بیشتر بخوانید:
بررسی رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا/ نماینده کره با ۲۵ سال افتخار
احتمال گزارشگری عادل فردوسی‌پور برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟
بررسی رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا/یاران اینیستا با همبازیان سابق

انتهای پیام/خ