دشمنان ساختگی و فرضی بلای جان محمود فکری؛ دانشگر را هم دشمن به خط حمله فرستاد؟

روز گذشته استقلال تهران برای دومین هفته پیاپی با کسب فقط یک تساوی از زمین مسابقه خارج شد تا هواداران این تیم در فضای مجازی به شدت نسبت به سبک بازی تیمشان و ارنجی که محمود فکری اتخاذ می‌کنند انتقاد کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته استقلال تهران در دیداری خانگی می‌توانست از سد صنعت نفت آبادان عبور کند و به صدر جدول نزدیک شود اما با ارایه یک بازی تقریبا ضعیف، فقط توانست یک تساوی از نفت آبادان آماده بگیرد. در این مسابقه یک گل سالم نفتی ها نیز مردود اعلام شد وگرنه مشخص نبود با این شکست، وضعیت فکری در پایان این مسابقه چطور می‌بود؟

با این حال مسابقه با ترکیبی ناقص از سوی استقلالی ها آغاز شد چرا که پیش از مسابقه سه بازیکن اصلی این تیم یعنی ریگی، وریا غفوری و شیخ دیاباته مصدوم شده بودند. در میانه این دیدار نیز مهدی قایدی نیز مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد اما بازی پر ایراد و بدون تاکتیک شاگردان فکری باعث شد تا هواداران استقلال در اینستاگرام و توییتر نسبت به آینده ی این تیم کاملا ناامید شوند؛ تیمی که هیچ طرح و برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف ندارد.

مطابق معمول بازهم دانشگر مدافع استقلال در دقایق پایانی به میدان آمد تا در خط حمله با استفاده از ضربات سر او استقلال به گل برسد، اتفاقی که در دهه شصت توسط مربیان ایرانی معروف به «فوتبال علی اصغری» شده بود حالا در استقلال و توسط محمود فکری اجرایی شده است. فکری در پایان هر مسابقه با ایجاد یک تئوری توطئه سعی دارد افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کند اما باید این سوال را نیز پاسخ دهد، بر فرض قدرت و اراده ای وجود دارد تا استقلال با هدایت او نتیجه نگیرد اما آیا شخص دیگری به او گفته تا محمد دانشگر مدافع را در دقیقه 90 به خط حمله بفرستد؟ استقلال به جز مهدی قائدی و شیخ دیاباته مهاجم دیگری ندارد که یک مدافع برای سر زنی به خط حمله فرستاده می شود؟

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| بازگشت یزدانی در غیاب مصدومان/ صحبت های فکری با شاگردان
آخرین وضعیت مصدومیت استقلالی ها
محرومیت مظاهری؛ اتفاق عجیب قبل از بازی استقلال و نفت آبادان
صیادمنش: نمی‌دانم از قراردادم چیزی به استقلال رسید یا نه!
تبعات وحشتناک از سعادتمند در استقلال
فکری: به تیم داوری تبریک می‌گویم که داوری بازی‌های قبل استقلال را ادامه دادند!

انتهای پیام/خ