پنجعلی: آقای فکری به جای متلک پرانی تیمت را درست کن

از اینکه ایشان “پرسپولیس” را “پیروزی” خطاب کرده یا در حرف هایش به نوعی از حمایت مسئولان نظام از پرسپولیس صحبت کرده تعجب می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فکر می کنم محمود فکری که یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال بود و حالا هم در کسوت مربیگری تیم محبوبش قرار گرفته، شرایط خیلی سختی را پشت سر می گذارد اما به عنوان یک دوست به او توصیه می کنم که به جای متلک پراکنی به پرسپولیس تمرکزش را روی نقاط ضعف تیم خودش بگذارد. در این صورت شک نداشته باشید نتیجه بهتری خواهد گرفت.

وی افزود: از اینکه ایشان “پرسپولیس” را “پیروزی” خطاب کرده یا در حرف هایش به نوعی از حمایت مسئولان نظام از پرسپولیس صحبت کرده تعجب می کنم. این اظهارات زیبنده نیست. اتفاقا اگر پای چنین حرف هایی به میان کشیده شود این ما پرسپولیسی ها هستیم که در مقام شاکی قرار می گیریم.

پنجعلی گفت: از دوستان می خواهم با حرف های غیر مستند کام مردم عزیزمان که با انبوهی از غصه ها و مشکلات روبرو هستند را تلخ نکنند. هر فردی که ایرانی باشد از فینالیست شدن پرسپولیس خوشحال است بنابراین نباید با دامن زدن به چنین حرف هایی کام شیرین مردم را تلخ کنیم.

بیشتر بخوایند:
پنجعلی: شاید آرمان رمضانی در پرسپولیس شگفتی‌ساز شود
پنجعلی: خیلی ها مثل نوه پروین در تیم پایه تست می دهند
پنجعلی:باید از هر راهی که شده از پرسپولیس حمایت شود

انتهای پیام/