اشجاری: برای بادران زنگ خطر را به صدا خواهیم درآورد / با بازی هجومی به دنبال برد هستیم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: اطمینان داشته باشید که برای همه حریفان یک زنگ خطر خواهیم بود و حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسن اشجاری سرمربی شهرداری آستارا در خصوص بازی فردای تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت: ما در همه بازی ها بدنبال برد و امتیاز هستیم که بازی با بادران نیز از این قاعده مستثنی نیست. استراتژی ها در بازی های داخل خانه و بیرون از خانه با یکدیگر متفاوت است قطع یقین بدانید که ما برای برد و کسب امتیاز در هر بازی ظاهر می شویم اینطور نیست که بگوییم ما داخل خانه برای برد می رویم اما بیرون از خانه برای مساوی.
اشجاری ادامه داد: فردا فوتبال زیبا، جذاب و تماشاگرپسندی را از جانب ما می بینید و مطمئنا ما برای انجام بازی زیبا همراه با کسب نتیجه و به دور از حواشی به مصاف بادران می رویم تا کیفیت فنی‌مان را به نمایش بگذاریم.
سرمربی شهرداری آستارا افزود: ما در این بازی سعی می کنیم نقاط قوت بادرانی ها را کنترل کنیم و در ادامه با توجه به آنالیزی که از آنها خواهیم داشت از نقاط ضعف آنها استفاده و سعی می کنیم بازی که خواسته خودمان است را به نمایش بگذاریم.
اشجاری بیان داشت: ما از مسابقه اول لیگ تا الان نشان دادیم که هفته به هفته بهتر می شویم بازی با مس خیلی بهتر از بازی با فجر بودیم و مطمئن باشید در بازی فردا نیز کیفیت خوبی را بهتر از بازی مس برابر بادران نشان خواهیم داد.
وی اضافه کرد: در بازی با مس مستحق باخت نبودیم و فردا نیز سعی می کنیم علارغم سایر تیم ها که بازی بسته ای را ارائه می دهند کیفیت خوبی را به نمایش و فوتبال هجومی و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
سرمربی شهرداری آستارا تصریح کرد: قطعا لیگ یک و تیم های آن را سورپرایز خواهیم کرد در سه هفته گذشته نیز ثابت کردیم ما حریف از پیش بازنده نیستیم و مطمئنا هم تیم آساسنوری نخواهیم بود اطمینان داشته باشید که برای همه حریفان یک زنگ خطر خواهیم بود و حریف دست و پا بسته ای نیستیم.
اشجاری ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم بادران قائلم اما شک نکنید ما نمی آییم که حریف از پیش بازنده ای باشیم اگر آنها ما را دست کم بگیرند ضربه ای بدی خواهند خورد.
او در پایان گفت: هواداران ما بدانند با تمام توان و وجودمان برای تیم آستارا و مردم این شهر بازی می کنیم و تلاش‌مان این است که در این شرایط اقتصادی و کرونایی هر هفته سبب خوشحالی‌شان شویم و آنها از ما و مجموعه ما راضی باشند.

انتهای پیام/