لیگ قهرمانان اروپا؛ قدرت‌نمایی آلکنو و کازانی‌ها در برلین

تیم زنیت‌کازان روسیه که هدایت آن بر عهده ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران است، در شب دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر تیم برلین والیز به برتری رسید و صدرنشین گروه C شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، در این مسابقه که چهارشنبه شب به میزبانی برلین برگزار شد، تیم زنیت‌کازان در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه سه بر صفر مقابل برلین والیز به پیروزی رسید و در گروه خود صدرنشین شد.

زنیت کازان با هدایت ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی کشورمان، در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ بر نماینده آلمان غلبه کرد.

ماکسیم میخائیلوف از زنیت کازان با کسب ۱۴ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. اروین انگاپت و بارتوش بدنورز نیز ۱۳ و ۱۲ امتیاز به دست آوردند.

کازانی‌ها پنج‌شنبه در آخرین دیدار این مرحله، به مصاف آچه‌هاوالی اسلوونی می‌روند که امیرحسین توخته و آکو کریمی را به عنوان بازیکن و کمک‌مربی در اختیار دارد.

گفتنی است در گروه C با غیبت تیم یاستشِبسکی ویگل لهستان که به دلیل درگیری با ویروس کرونا در این مرحله حضور نیافت، سه باخت فنی برای این تیم محاسبه شد.

بنابراین هم‌اکنون زنیت‌کازان و برلین‌والیز، هر دو با ۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم گروه هستند و آچه‌هاوالی با ۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

انتهای پیام/