چینی: هواداران کمک کنند تمرکز کادر فنی حفظ شود/ کمکی به استقلال نمی‌شود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: یک پیروزی در مشهد کافی است تا جَو را به سود این تیم کند و امیدوارم در این روزهای باقی مانده به آن دیدار مهم هواداران هم کمک کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: هنوز چیزی از لیگ نگذشته که عرصه این‌طور بر کادر فنی استقلال تنگ شود تا حتی صدای یکی مثل محمود فکری هم در بیاید. واقعاً استقلال تنهاست و لااقل هواداران این تیم و سرمربی را تنها نگذارند.

مربی پیشین آبی‌ها گفت: تازه هفته پنجم لیگ است و استقلال هم در رده سوم قرار دارد و اختلافش هم با صدر جدول ۲ امتیاز است. با اینکه انتقاداتی بر عملکرد تیم و نحوه بازی‌های آن است، اما در جدول هنوز چیزی از دست نرفته و نباید تا این حد سرمربی و سایر اعضای کادر فنی را تحت فشار گذاشت.

چینی خاطرنشان ساخت: این را قبول دارم که استقلال هنوز نتوانسته شاداب و تهاجمی بازی کند، اما شرایط جدولی برای این تیم کاملاً مناسب است و نباید با بر هم زدن تمرکز کادر فنی شرایط را خراب کرد. این تیم ابزار لازم و کافی برای بزرگی کردن در این فصل و رسیدن به قهرمانی دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: یک پیروزی در مشهد کافی است تا جَو را به سود این تیم کند و امیدوارم در این روزهای باقی مانده به آن دیدار مهم هواداران هم کمک کنند.

وی اضافه کرد: حالا که فرصت برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها نیست، هواداران باید از طریق صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از تیم انجام دهند که این بهترین نوع کمک به آبی پوشان است.

انتهای پیام/