یحیی گل محمدی: مقابل ذوب آهن برای برد به میدان می‌رویم/ از هیچ باشگاهی توقع کمک نداریم

    بازی پیش رو برای ما مانند دیدارهایی که قبلا انجام دادیم و برای بردن به زمین رفتیم است و برای کسب سه امتیاز و گرفتن امتیاز کامل می رویم. شرایط خوبی داریم و بچه‌ها تمرینات خوبی داشه اند. از لحاظ روحی و روانی هم آماده هستیم.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. بازیکنان فنی و تکنیکی خوبی دارد و سرعت تیمی‌اش هم خوب است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و با انجام دادن یک بازی خوب از موفقیت های خود استفاده کنیم. باید در فاز حمله قوی باشیم تمرینات خوبی را هم بر اساس تاکتیک تیمی پرسپولیس و نقاط ضعف حریف طراحی کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

    وی افزود: خوشبختانه ایفمارک دو تست از تیم ذوب‌آهن گرفته و فکر می‌کنم نتیجه تست‌ها را اعلام می‌کنند نفراتی که قرار است در دیدار مقابل پرسپولیس نباشند مشخص خواهد شد و از نفراتی هم که تست‌شان منفی است مقابل تیم ما بازی می‌کنند نگرانی برای این موضوع وجود ندارد باید از ایفمارک و سازمان لیگ حساسیت خوبی برای برگزاری سالم و بدون دغدغه این دیدار داشتن تشکر کنم.

    گل محمدی ادامه داد: در طول فصل امکان دارد هر تیمی از داوری نفع ببرد یا اینکه قضاوت داوران به ضررش باشد این ذات و بخشی از فوتبال است و نمی‌توان کاری هم کرد. اینکه ادعای باشگاه ذوب‌آهن بخواهد روی تصمیم‌های داور بازی فردا تأثیرگذار باشد داوری کل کشور را زیر سوال خواهد برد و فکر نمی‌کنم هیچ یک از قاضیان ما به دلیل این پیش‌زمینه بخواهند از این موضوع تإثیر منفی ببینند. روی هیچ داوری چنین بحثی تأثیرگذار نخواهد بود و فکر می‌کنم داوری باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها دوندگی و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد از این لحاظ مشکلی ایجاد نمی شود.

    وی در پایان گفت: بیشتر همکاری‌های صورت گرفته از طرف خود باشگاه و تلاش‌های مدیریت بوده است از هیچ باشگاهی توقع کمک نداریم. همانگونه که تیم نساجی چنین کاری انجام نداد گلایه‌ای از این تیم نداریم و فکر می‌کنم با توجه به مشکلات که پس از صعود ما به فینال آسیا به وجود آمد و البته زیاد هم بود هر تیمی جای پرسپولیس و بازیکنانش بود از هم می‌پاشید و به مشکلات خیلی بزرگ‌تری برمی‌خورد.

    انتهای پیام/