کارلوس کی روش قرار بود به عنوان مدیرفنی به تراکتور ملحق شود؟

تراکتور بازهم به فاصله اندک سرمربی خود را اخراج کرد تا روند عدم حضور بلند مدت و حتی میان مدت در این تیم ادامه داشته باشد. علیرضا منصوریان از این سیکل در امان نماند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال تراکتور بعد از پایان هفته چهارم سرمربی خود را از کار برکنار کرد و نکته عجیب اینکه علیرضا منصوریان اصلا خبر نداشت که از سمت خود برکنار شده و از طریق اخبار سایت رسمی باشگاه و مطالب فضای مجازی نسبت به این موضوع آگاه شد.

ماجرا از این قرار است که اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور از سبک بازی تیم و همینطور نتایج کسب شده رضایت کافی نداشتند و تصمیم گرفتند برای جلوگیری از ضرر بیشتر البته به زعم خودشان، منصوریان را از سمت خود برکنار کنند. حالا مسعود شجاعی تا زمان معرفی سرمربی جدید، بازیکنان را تمرین می دهد و وظایف فنی بر عهده کاپیتان تیم ملی ایران است! هرچند شخص شجاعی فعلا علاقه ای به مربیگری ندارد.

با این حال هوشنگ نصیرزاده افشا کرده که زنوزی مذاکره کوتاهی را با کارلوس کی روش داشته تا او را به تبریز بیاورد حتی زنوزی استعلام گرفته که در صورت ممنوعیت حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی خارجی، او را به عنوان مدیرفنی به تراکتور بیاورند که بازهم با پاسخ منفی سازمان لیگ رو به رو شده است. این موضوع را هوشنگ نصیرزاده در گفت و گویی رادویی افشا کرد.

iهوشنگ نصیرزاده که با رادیو گفت و گو می کرد مذاکره باشگاه تراکتور با کی روش را تایید کرد:« باید موضوع صحبت زنوزی با کی روش را افشا کنم. در همین مقطع هم این پیشنهاد صورت گرفت زیرا زنوزی با این مربی دوستی خیلی خوبی دارد. قبل از این هم بخشی از مطالبات کی روش از فدراسیون را زنوزی پرداخت کرده بود که نمی دانم آیا فدراسیون این پول را برگرداند؟ مالک باشگاه درباره اینکه آیا می توانیم مربی خارجی بیاوریم با من صحبت کرد که گفتم نمی توان بازیکن یا مربی خارجی جذب کرد. زنوزی گفت در این قانون نوشته نشده نمی توان مدیر فنی خارجی جذب کرد که پاسخ دادم این موضوع تغییر شکل پیدا می کند و خود به خود مدیرفنی هم را شامل می شود. به همین دلیل امکان صدور کارت شرکت در مسابقات برای کی روش وجود نخواهد داشت اما این موضوع مسکوت ماند. شاید زنوزی از افشای موضوع رضایت نداشته باشد اما صحبت مختصری بین طرفین انجام شد و مشاوره ای هم گرفته شد.»

گفتنی است کی روش بعد از رفتن از تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی کلمبیا شد که به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و حالا یکی از گزینه های اصلی مربیگری در تیم الریان قطر است. همان تیمی که شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:
تراکتور به تارتار پیشنهاد همکاری داد
مسعود شجاعی سرمربی موقت تراکتور شد
فرهاد مجیدی: فعلا امکان همکاری با تراکتور را ندارم

انتهای پیام/خ