کدام رقیب به سود پرسپولیس است؟ یاران آندرس اینیستا یا اولسان هیودندا کره جنوبی؟

ظهر فردا (یکشنبه) از ساعت 13:30 به وقت ایران دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندا کره جنوبی به مصاف هم می روند تا دیگر تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا و رقیب پرسپولیس مشخص شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اولسان کره با پیروزی دو بر صفر مقابل بیجینگ گوان چین توانست راهی نیمه نهایی شود و ویسل کوبه نیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سوون سامسونگ کره به این مرحله راه یافت. تیم فوتبال ویسل کوبه فقط دو قهرمانی در تالار افتخارات باشگاهی خود دارد و اصولا همیشه بیبن رتبه های هشتم تا دهم قرار داشته و فصل پیش نیز با کسب رتبه دوازدهم هوادارانش را ناامید کرد اما بعد از برکناری تورستن فینک آلمانی نتایج ویسل کوبه به مرور بهتر شد و با درخشش اینیستا توانستند گام بلندی را برای رسیدن به فینال بردارند. اسپانسر مشترک بارسلونا در سال 2014 این تیم را خریداری کرد و با اوردن آندرس اینیستا و فرمایلن بلژیکی رونق خوبی به این تیم وارد شد. داگلاس برزیلی مهاجم خطرناک این روزهای ویسل کوبه است که از العین امارات خریداری شده و به ازای هر دو مسابقه توانسته یک بار دروازه حریفان را باز کند.

در آن سو اما اولسان تیم کامل تری است. آقای گل لیگ کره جنوبی را در اختیار دارد که در لیگ قهرمانان آسیا نیز این بازیکن برزیلی 4 بار دروازه رقبا را باز کرده است و در دیدار یک چهارم پایانی نیز هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. بیت گرام هافبک کره ای این تیم نیز در 5 مسابقه اخیر توانسته 4 بار گلزنی کند که امار قابل توجهی است. تیم اولسان در سال 2012 قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد و با پیروزی مقابل الاهلی عربستان این جام را به خانه برد. این تیم اما فصل گذشته در هر دو جام حذفی و لیگ کره مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و حالا در تلاش است تا تیر آخر را به درستی پرتاب کند و قهرمانی این تورنمنت را به خانه ببرد.

طبعا حضور ویسل کوبه به سود پرسپولیس است چرا که نقاط ضعف بیشتری نسبت به اولسانی دارند که با نایب قهرمانی در لیگ کشورش به این رقابت ها آمده و آقای گل لیگ را نیز در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:
توصیف مسئول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ از پرسپولیس
سلطانی فر: رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخار ملی است
تعیین هتل پرسپولیسی ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا
ابوالقاسم پور: غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در فینال آسیا قطعا تأثیرگذار است
شریفی: بازیکنان پرسپولیس فقط به فینال آسیا فکر می‌کنند

انتهای پیام/خ