لیگ برتر بانوان؛ صعود سایپا به مرحله نهایی قطعی شد

تیم والیبال بانوان سایپا با شکست سروقامتان بابل به چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر سال ۹۹ دست یافت تا حضور نارنجی‌پوشان در بین چهار برتر مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان که حکم دور برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد، از امروز (پنج‌شنبه) در قزوین آغاز شد.

در گروه الف دور مقدماتی لیگ برتر بانوان، چهار تیم با هم رقابت دارند که در نخستین مسابقه تیم‌های سایپا تهران و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی‌پوشان تهرانی حریف خود را سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۵ از پیش رو برداشتند.

تیم سایپا با کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر بانوان، حضورش در بین چهار تیم برتر مرحله نهایی این رقابت‌ها را از گروه الف مسجل کرد.

فرحناز قویدل، رقیه مصطفوی، شهناز مهاجری و مهین مومن به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که ۷۱ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.

از ساعت ۱۷ امروز نیز تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون در دومین مسابقه روز نخست هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان، به مصاف یکدیگر می‌روند که در صورت پیروزی میزبان، سروقامتان که در بازی نخست مغلوب سایپا شد، دیگر امیدی برای حضور در بین چهار تیم برتر نخواهد داشت.

انتهای پیام/