صدرنشینی شاگردان آلکنو در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا

تیم زنیت‌کازان روسیه با هدایت ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی کشورمان، در شب آخر دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر تیم آچه‌ها والی اسلوونی به پیروزی رسید و به عنوان تیم صدرنشین گروه C معرفی شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، در این مسابقه که امشب (پنج‌شنبه شب) در برلین برگزار شد، تیم زنیت‌کازان در سومین شب دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه سه بر یک مقابل آچه‌ها والی که امیرحسین توخته و آکو کریمی را به عنوان بازیکن و کمک‌مربی در اختیار دارد، به برتری رسید و در گروه خود صدرنشین شد.

زنیت کازان که هدایت آن بر عهده ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی ایران است، در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ مغلوب حریف شد اما در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۸ بر ۲۶ موفق به شکست نماینده اسلوونی شد و سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

امیرحسین توخته بازیکن ایرانی تیم آچه‌ها والی، ۶ امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل دو امتیاز اسپک، دو امتیاز دفاع و دو امتیاز سرویس بود. همچنین عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار به میتار جوریچ هم‌تیمی‌ او رسید که با ۱۹ اسپک و دو دفاع، عملکرد بسیار خوبی داشت.

ماکسیم میخائیلوف نیز با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین برای زنیت کازان بود و به عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقه نیز برگزیده شد.

گفتنی است تیم یاستشِبسکی وگیل لهستان به دلیل شیوع کرونا در بین بازیکنانش در مسابقات گروه C حضور نیافت و سه باخت فنی برای این تیم در جدول مسابقات محاسبه شد.

بنابراین زنیت‌کازان با کسب ۹ امتیاز در جایگاه اول گروه در پایان دور رفت قرار گرفت. دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در این گروه، ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود که کازانی‌ها میزبان خواهند بود.

انتهای پیام/