لیگ برتر والیبال| عطایی:معمولاً بعد از هر تغییرات شوکی به تیم ها وارد می شود

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: پیش بینی می کردیم که راحت تر از سد آذرباتری عبور کنیم، اما اینگونه نشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال هراز آمل مقابل آذرباتری ارومیه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. معمولاً بعد از هر تغییرات شوکی به تیم ها وارد می شود، مخصوصاً اگر تیم ها در رده های پایین جدول باشند. 

وی ادامه داد: این شوک به دلیل تغییرات فنی نیست، بلکه به دلیل تغییرات مدیریتی این شوک وارد می شود. به هر حال بازیکنان تلاش می کنند تا توانایی خود را به سرمربی جدید نشان دهند. پیش بینی ما این بود که بازی راحت تری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال هراز خاطرنشان کرد: آذرباتری خیلی خوب بازی کرد و لحظاتی ما را تحت فشار هم قرار داد. در ست چهارم تجربه بازیکنان ما باعث شد که برنده میدان شویم. در ست اول هم این اتفاق افتاد و در مجموع شاهد بازی جذابی بودیم.

عطایی درمورد بازی بعدی تیمش مقابل شهداب گفت: قطعاً بازی بسیار سختی خواهد بود. فکر می کنم برنده آن مسابقه می تواند در پایان دور رفت در رده سوم یا چهارم قرار بگیرد. هر دو تیم از تیم های خوب امسال هستند و جنگ سختی خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:
رعایت پروتکل‌ها، دغدغه واقعی فدراسیون والیبال
لیگ برتر والیبال بانوان| دومین برد پیکان در هفته نخست
کنگره فدراسیون جهانی والیبال به صورت آنلاین برگزار می‌شود

انتهای پیام/