لیگ برتر والیبال| نفرزاده:با خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم ادامه بدهم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: تجربه بیشتر بازیکنان آمل، کم تجربگی بازیکنان ما و بدشانسی از عوامل شکست مان مقابل هراز آمل بود.

فرهاد نفرزاده پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال آذرباتری ارومیه مقابل هراز آمل در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد حضورش در این تیم اظهار داشت: کارم را با تیم خاتم اردکان شروع کردم و خیلی دوست داشتم که کارم را با این تیم ادامه دهم، اما به دلیل برخی مشکلات که بین بازیکنان تیم ایجاد شد ناراحت شدم و برای اینکه دوستی ام با برخی افراد آن تیم بهم نخورد تصمیم به جدایی گرفتم.

وی ادامه داد: بعد از بازی مقابل آذرباتری از سمت خودم استعفاد کردم، اما مدیران از من خواستند تا بعد از بازی با شهداب صبر کنم که همین اتفاق هم افتاد. وقتی از خاتم جدا شدم، مدیران آذرباتری به دلیل جدایی ساسان خداپرست از من دعوت به همکاری کردند. جلساتی داشتیم و در نهایت مقرر شد برای ادامه فصل در خدمت تیم آذرباتری باشم.

سرمربی جدید تیم والیبال آذرباتری درخصوص بازی امروز مقابل هراز خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم، چون تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی کردند. به تیم قدرتمند و با انگیزه هراز تبریک می گویم. هر دو تیم خوب بازی کردند، اما در ست اول و سوم این شانس را داشتیم که برنده باشیم و اگر اینگونه می شد قطعاً با جذابیت بالاتری ادامه پیدا می کرد.

نفرزاده عنوان کرد: تجربه بیشتر بازیکنان آمل، کم تجربگی بازیکنان و بدشانسی از عوامل شکست امروز ما بود. قطعاً در ادامه راه بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:
پیروزی ماسِیک در هفته دهم لیگ والیبال بلژیک
نحوه صعود تیم‌ها به رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مشخص شد
رعایت پروتکل‌ها، دغدغه واقعی فدراسیون والیبال

انتهای پیام/