لیگ برتر والیبال| اکبری: روند تیمی رو به رشد داریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: می‌دانستیم اگر مقابل شهرداری ورامین محکم بازی نکنیم ضربه خواهیم خورد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیمان اکبری پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: در ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. ضمن اینکه به شاگردان خودم تبریک می گویم. تیم ورامین تیمی است که والیبال را خیلی خوب بازی می کند.

وی ادامه داد: اگر تیمی مقابل ورامین محکم بازی نکند قطعاً به مشکل خواهد خورد. ما از قبل این موضوع را می دانستیم و به همین دلیل در ست های اول و دوم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. در ست سوم تیم حریف تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و ما هم تصور کردیم که برنده میدان هستیم و به همین دلیل ضربه خوردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در ست چهارم تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردیم و خوشبختانه توانستیم برنامه های خود را اجرا کرده و به پیروزی برسیم. شاگردانم امروز در سرویس و دفاع روی تور عملکرد بسیار خوبی داشتند.

اکبری درمورد علت شکست تیمش در ست سوم این بازی، گفت: تیم حریف در ست سوم بهتر بازی کرد و از طرفی ما فکر می کردیم که بازی 3 بر صفر تمام خواهد شد. اواخر ست سوم تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردیم تا آن نفرات برای شروع ست چهارم آماده شوند. در نهایت هم نتیجه این تغییرات را گرفتیم. روند تیمی ما رو به رشد است، اما سایر حریفان هم عملکرد خوبی دارند.

انتهای پیام/