لیگ برتر والیبال| قاضی: آنالیزور خوبی داشتیم، اما شاگردانم بسیار ضعیف ظاهر شدند

مربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با شرایطی که داشتیم اصلا باورمان نمی شود که پیکان به این راحتی ما را شکست داد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نادر قاضی پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال خاتم اردکان مقابل پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد تغییرات در کادر فنی تیم خاتم و شکست تیمش در این مسابقه اظهار داشت: نفرزاده به دلیل نتایج ضعیفی که تیم کسب کرد از سوی مدیران باشگاه برکنار شد. پس از نفرزاده قرار بود سالک هدایت تیم را برعهده بگیرد، اما پیش از این سفر وی به کرونا مبتلا شد.

وی ادامه داد: امروز بازیکنان در شان و منزلت تیم خاتم ظاهر نشدند. بازیکنان خاتم در بازی های گذشته کارایی بسیار بالاتری داشتند، اما متاسفانه نمی دانم امروز چه اتفاقی رخ داد. ما در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و باورمان نمی شود که پیکان به این  راحتی ما را شکست داد.

مربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در  دو ست اول اگر بازیکنان امروز با 50درصد توان خود بازی می‌کردند ما موفق می شدیم، اما متاسفانه بازیکنان هیچ کار مثبتی در زمین نکردند. نه سرویس خوب داشتیم و نه در دفاع روی تور خوب بودیم. در ست سوم با 50درصد توان خود توانستیم حریف را شکست دهیم.

قاضی درمورد مشکلات اصلی تیم خاتم، عنوان کرد: من فکر می کنم تیم ما به یک پاسور نیاز دارد. تقسیم پاس پاسورمان اصلا خوب نبود و به همین دلیل در زدن اسپک هم خوب نبودیم. روح و روان بازیکنان ما واقعاً آزرده بود. با این وضعیت هر مربی دیگری در کنار این تیم قرار می گرفت قطعاً همین نتیجه رقم می خورد. آنالیزور خوبی داشتیم، اما شاگردانم بسیار ضعیف ظاهر شدند.

انتهای پیام/