لیگ برتر والیبال| طلوع‌کیان: تیمی که هفته‌های متوالی بازنده باشد با چالش‌هایی روبرو می‌شود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: پیروزی امروز ما مقابل خاتم اردکان حاصل یک کار تیمی بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا طلوع کیان پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال پیکان مقابل خاتم اردکان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: این پیروزی را به شاگردانم و مجموعه پیکان تبریک می‌گویم. این برد حاصل یک کار تیمی بود که ما بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: ما سختی‌های زیادی کشیدیم. بازیکنان با غیرت بازی کردند. تیمی که هفته‌های متوالی بازنده باشد با چالش‌هایی روبرو می‌شود، اما امروز از مجموعه مدیریتی گرفته تا بازیکنان دست به دست هم دادند تا در این بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان عنوان کرد: هدفگذاری ما در این مرحله از مسابقات این بود که گویا در یک تورنمنت با دو مسابقه حاضر شده‌ایم. بازی اول را امروز با پیروزی پشت سرگذاشتیم و بازی بعدی ما با راهیاب ملل باقی مانده است. 

طلوع کیان با بیان اینکه امروز عملکرد خیلی خوبی داشتیم، گفت: تعداد اشتباهات ما در بازی امروز بسیار کم بود و فکر می‌کنم در هر ست 3 یا 4 خطا داشتیم. این یک آمار بسیار خوب است و به صورت میانگین تیم قهرمان می‌تواند 5 یا 6 اشتباه داشته باشد. در حمله پیشرفت کرده ایم و این موضوعات نوید روزهای خوب را می دهد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 3 جلسه تنها کارهای روحی کرده ایم. تمام مشکلات تیم ما موضوعات فنی نبود. این برد در آینده بسیار به ما کمک می کند و امیدوارم در بازی های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما تیم سیزدهم بودیم و با تیم نهم جدول رده بندی بازی داشتیم و این یعنی کارمان اصلاً آسان نبود.

سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد هدفگذاری تیم پیکان در ادامه راه، تصریح کرد: از زمانی که من هدایت تیم را قبول کردم 4 بازی تا نیم فصل باقی مانده بود. قرار بود فعلاً عملکرد را بررسی کنیم و سپس با مدیران باشگاه درمورد آینده تصمیم گیری کنیم. 

انتهای پیام/