کومان: احساس خوبی از این بازی دارم/ به نظرم خوب بازی کردیم

سرمربی بارسلونا پس از برد سخت در مقابل لوانته،تیم هجدهم جدولی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا مقابل لوانته به سختی به برد یک بر صفر دست یافت.

رونالد کومان پس از این پیروزی گفت: ما انتظار حریفی را داشتیم که می‌خواهد ضد حمله بزند و ما را به عقب بکشاند. برنامه ما این بود که بوسکتس را در میانه حفظ کنیم و فرانکی دی‌یونگ بتواند کمی به خط حمله کمک کند.

وی ادامه داد: نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم مخصوصا در زمان‌هایی که حریف را تحت فشار قرار دادیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازی ندادن به ریکی پوچ گفت: من می‌دانم این مسائل در رسانه‌ها است و نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. (موضوع درگیری جوان بارسا و مربی را در اینجا بخوانید) همه چیز باید در رختکن باقی بماند. ریکی امروز گرم کرد ولی بازی به قدری پیچیده شد که نظرم تغییر کرد و او را به میدان نفرستادم.

کومان گفت: به نظرم فرستادن دفاع (اومتیتی در دقیقه 89 جای گریزمان را گرفت) به بازی بسیار مهم بود. باید می‌توانستیم از این برد حفظ کنیم و به خاطر همین دفاع به میدان فرستادم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: احساس خوبی از این بازی دارم. به نظرم خوب بازی کردیم. در نیمه اول باید نمایشی بهتری از خود به جا می‌گذاشتیم ولی این اتفاق رخ نداد و در نیمه دوم این عملکرد بهتر شد. به نظرم دروازه‌بان لوانته بهترین بازیکن زمین بود. ما می‌توانیم بهبود پیدا کنیم.

کومان در خصوص پدری، دیگر جوان بارسا گفت: او خوب بازی کرد مثل ترینکائو و اومتیتی. ما در 4 یا 5 بازی خارج از خانه شکست خوردیم و می‌دانم که انتقادات منصفانه است زیرا امتیاز کمی دریافت کردیم. اما معتقدم اگر دقیق نگاه کنیم خیلی چیزها در حال پیشرفت است.  ما موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم ولی باید دقت و تاثیرگذاری خود را افزایش دهیم.

بارسلونا پس از این برد سخت مقابل تیم هجدهم جدولی در 11 بازی 17 امتیازی شد و به رده هشتم لالیگا صعود کرد. لوانته همچنان با 11 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.