رونمایی از لوگوی رسمی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از لوگوی رسمی مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ در دو بخش مردان و زنان به ترتیب به میزبانی روسیه و هلند برگزار می‌شود.

در طراحی لوگوی این مسابقات، از رنگ‌هایی استفاده شده که نشان‌دهنده تاریخ و سنت‌های رایج در کشورهای میزبان این رقابت‌ها است.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و به همین منظور در لوگوی مربوط به این مسابقات از سه رنگ قرمز، سفید و آبی استفاده شده است.

همچنین این رقابت‌ها در بخش زنان به میزبانی هلند و لهستان برگزار می‌شود و در لوگوی مربوط به این مسابقات سه رنگ نارنجی، قرمز و سفید به کار رفته است.

در این لوگو از المان‌هایی استفاده شده که بتواند ضمن نشان دادن مهارت و قدرت ذهنی بازیکنان، ظرافت رشته ورزشی والیبال را هم به نمایش بگذارد.

در این لوگو، شمایی از جام قهرمانی مسابقات در قالب نوارهایی رنگی، به تصویر درآمده که هر نوار در واقع نشانی از یک والیبالیست است که در حال حرکت، پرش و شیرجه‌زدن در زمین والیبال است. این لوگو به همان اندازه که بیان‌گر ویژگی‌های فردی یک ورزشکار است، ویژگی‌های تیمی برای رسیدن به قهرمانی در این سطح از مسابقات را هم به تصویر می‌کشد.

فدراسیون جهانی والیبال همچنین با انتشار ۱۱ نشان که روی هرکدام از آن‌ها مناظر برجسته شهرهای میزبان مسابقات در روسیه نقش بسته است، به صورت کاملا خلاصه به معرفی این شهرها پرداخته و البته تاکید کرده یکی از این شهرهای میزبان، رزرو است.

پس از رونمایی از لوگوی رسمی مسابقات قهرمانی جهان، آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان، معتبرترین رویداد بین‌المللی والیبال است. ما و همکاران برگزارکننده بسیار هیجان زده‌ایم که به چنین مرحله مهمی برای مسابقات خود دست می‌یابیم. هویت تجاری تازه این رویداد، بهترین ویژگی‌های والیبال که همان شور و اشتیاق، قدرت و عملکردهای باورنکردنی ورزشکاران ما است را نشان می‌دهد. این ترکیب منحصر به فرد، باعث می‌شود برند مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ واقعاً پویا باشد و به الهام میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/