روزنامه المدی عراق : بشار رسن یکی از سلاح‌های ویژه یحیی گل‌محمدی است

بشار رسن یکی از سلاح‌های ویژه یحیی گل‌محمدی است که روی او حساب می‌کند تا به دلیل تجربه زیاد، حرکات سریع که حریفانش را خسته می‌کند و همچنین گل‌هایی که از بیرون یا داخل محوطه جریمه می‌زند نقش‌های زیادی به او بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بشار رسن پس از اینکه از همان ابتدا به وضوح در مرحله گروهی و سایر مراحل نقش متمایزی داشت، در جستجوی یک عنوان جدید آسیایی با تیم پرسپولیس ایران است زیرا او برای دومین بار پس از سال ۲۰۱۸ در صعود این تیم به فینال تاثیرگذار بود. بشار علاوه بر گلزنی به تیم التعاون عربستان از روی نقطه پنالتی، در نظرسنجی سایت AFC به عنوان بهترین هافبک منطقه غرب آسیا انتخاب شد. علاوه بر این، او پیشنهاد وسوسه انگیزی از تیم القطر برای دو فصل دریافت کرد.

بشار رسن یکی از سلاح‌های ویژه یحیی گل‌محمدی است که روی او حساب می‌کند تا به دلیل تجربه زیاد، حرکات سریع که حریفانش را خسته می‌کند و همچنین گل‌هایی که از بیرون یا داخل محوطه جریمه می‌زند نقش‌های زیادی به او بدهد. بشار، غیبت احسان پهلوان و وحید امیری را که به خاطر محرومیت در فینال حضور ندارند جبران می‌کند. او یکی از بازیکنان اصلی لیست پرسپولیس برای دستیابی به عنوان قهرمانی قاره آسیا خواهد بود که تیمش مشتاقانه منتظر است تا هواداران بزرگ خود را راضی کند و عنوانی که سال ۲۰۱۸ به دست نیاورد را کسب کند.

انتهای پیام/