یک قانون نانوشته؛ ستاره‌هایی که از پرسپولیس جدا و به نیمکت میخکوب شدند!

پرسپولیس در لیگ برتر فصل بیستم همانند فصول گذشته چند بازیکن اصلی خود را از دست داد؛ این بار اما کمی متفاوت‌تر از قبل!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  پیش از شروع لیگ برتر فصل بیستم، شاگردان یحیی گل محمدی باید در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با رقبای سرسخت خود رقابت می‌کردند. این تیم اما برخلاف سایر رقبا روزهای متلاطمی را تجربه کرد و علی علیپور، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی سه بازیکن کلیدی این تیم پیش از شورع دوباره این رقابت ها از پرسپولیس جدا شدند و دو بازیکن آخر باوجود داشتن قرارداد، به صورت یکطرفه قراردادشان را فسخ کردند تا شوک بدی را به هواداران وارد کنند!

سرنوشت این بازیکنان اما در تیم های خود به شکل عجیبی با مصدومیت و نیمکت نشینی گره خورده است.

مهدی ترابی؛ میخکوب به نیمکت

از روزی که ستاره ناب لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شده روزهای عجیبی را در العربی قطر تجربه کرده. او در هر مسابقه که به زمین می رود بلافاصله مصدوم و از زمین خارج می شود. رسانه های قطری از او تحت عنوان «بازیکن شیشه ای» یاد کردند که سرمربی باید او را هرچه زودتر در لیست فروش قرار دهد! ترابی در تیم العربی حتی یک بار هم موفق به گلزنی و یا دادن پاس گل نشده است در صورتی که در پرسپولیس در آستانه کسب عنوان آقای گلی بود و همچنین در دادن پاس گل نیز رتبه سوم لیگ را برای خود ثبت کرده بود!

علی علیپور؛ صفر گل زده!

آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر بعد از پایان قراردادش از این تیم جدا شد تا حداقل کمتر هواداران را حرص داده باشد اما اولین تجربه اروپایی او در تیم ماریتیمو پرتغال اصلا برای او خوش یمن نبوده و علیپور حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده در حالی که پست تخصصی او برخلاف ترابی کاملا یک مهاجم نوک کلاسیک است. مربی ماریتیمو به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم برکنار شد اما سرمربی جدید هم چندان اعتقادی به علیپور ندارد و مهاجم سابق سرخپوشان امیدوار است تا با استفاده از فرصت اندکی که به او داده می شود توانایی های خود را ثابت کند.

شجاع خلیل زاده؛ مصدومیت، نزدیک تر از رگ گردن!

این مورد آخر، هواداران پرسپولیس را تا جدی عصبانی کرد که چالش بلاک کردن او در اینستاگرام به راه افتاد طوری که شجاع مجبور شد برای اینکه مشخص نشود فالوئرهای او در حال ریزش است فالوئر فیک برای پیج خود بخرد؛ علت این ناراحتی اما چه بود؟ شجاع خلیل زاده فصل گذشته قراردادش را با پرسپولیس تا پایان فصل بیست و یکم تمدید کرد اما بعد از جذب بازیکنان جدید، شجاع به باشگاه رفت تا رقم قرارداد خود را افزایش دهد که با مخالفت مدیریت وقت رو به رو شد چرا که مدیرعامل عقیده داشت اگر دست در قرارداد شجاع برده شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. به همین علت شجاع نیز با استفاده از اینکه بیش از 2 ماه از قراردادش را دریافت نکرده از این تیم به صورت یک طرفه جدا شد! با این حال پرونده شجاع و باشگاه پرسپولیس همچنان باز است و سرخپوشان در اندیشه شکایت از خلیل زاده به کمیته انضباطی فیفا هستند.

بیشتر بخوانید:
بشار رسن با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد؟
تمرین پنالتی در دستور کار پرسپولیسی ها
پرسپولیس پاشنه آشیل حریفش را شناخت!
تازه‌ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی/ پرسپولیس در رتبه ۹۰
برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا
تمجید AFC از لک: پرسپولیس با ایمن‌ترین دست‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/خ