بشار رسن با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد؟

بشار رسن به طور قطع بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می شود پس چه بهتر که این خداحافظی همراه با قهرمانی پرسپولیسی ها باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  در دوران مدیریت رسول پناه اتفاقات ریز و درشت عجیبی افتاد که یکی از آنها درخواست جدایی بشار رسن از پرسپولیس بود. اودر حتی در لایو اینستاگرامی اعلام کرد دیگر نمی تواند در این تیم حضور داشته باشد و از هواداران این تیم خواست شرایطش را درک کنند و با مدیریت صحبت کنند تا او به قطر برود! با این حال اما هواداران پرسپولیس این بار نسبت به موضوع احساسی برخورد نکردند اتفاقا از باشگاه خواستند که تا پیش از برگزاری فینال به هیچ عنوان اجازه جدایی بشار را ندهند! باتوجه به دریافتی قابل قبول بشار از باشگاه پرسپولیس او نمی توانست همانند شجاع و ترابی قراردادش را به صورت یکطرفه با باشگاه فسخ کند و جدا شود پس خیال هواداران حداقل از این بابت راحت بود.

پرداخت طلب رادو و کالدرون با انتقال بشار

در هر صورت توافق جدیدی که با بشار شد این بود که او بعد از برگزاری دیدار فینال از جمع سرخپوشان جدا و به تیم القطر ملحق شود. رقم قابل قبولی هم به پرسپولیسی ها می رسد تا بتوانند بخشی از طلب رادو و کالدرون را با این پول پرداخت کنند.

او به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال پرسپولیس جذب شد و خیلی زود جایش را در دل هواداران چنان باز کرد که برایش شعار اختصاصی ساختند. افتخاری که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود.او در قهرمانی‌های مکرر به پرسپولیسی‌ها کمک کرد و در دو شهرآورد هم موفق به گلزنی شد. نقش بشار در صعود پرسپولیس به فینال آسیایی با یحیی‌گل‌محمدی غیرقابل انکار است. بشار نه حاشیه‌های جاسم کرار را داشت و نه مثل عماد رضا گاهی عصیان می‌کرد. او عضوی آرام، محجوب و فروتن از پرسپولیسی شد که تا مدت‌ها از آن حرف خواهیم زد. اما درست در روزهایی که پرسپولیس برای فتح این فینال لحظه‌شماری می‌کرد و احسان پهلوان و وحید امیری را به دلیل محرومیت ناشی از کارت زرد و قرمز و عیسی آل‌کثیر را به دلیل تنبیه انضباطی در اختیار نداشت، او هم اعلام کرد از پرسپولیس می‌رود. با این حال جدایی بشار از پرسپولیس قطعی است اما چه بهتر که این وداع همراه با قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا باشد تا یادگاری خوبی این هافبک جوان عراقی برای هواداران داشته باشد!

بیشتر بخوانید:
تمرین پنالتی در دستور کار پرسپولیسی ها
پرسپولیس پاشنه آشیل حریفش را شناخت!
تازه‌ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی/ پرسپولیس در رتبه ۹۰
برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا
تمجید AFC از لک: پرسپولیس با ایمن‌ترین دست‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/خ