مهدی عبدیان:‌ بله، من به رحمتی کادو دادم

همه می‌دانند که حضور من در اتوبوس شهرخودرو تنها برای حرکت به سمت استادیوم بوده و هدیه‌ای هم که دادم به خاطر شخص مهدی رحمتی بود چون خیلی با هم دوست هستیم.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی عبدیان عضو هئیت مدیره استقلال گفت: مهدی رحمتی سال‌ها بازیکن استقلال بوده و من از قبل با او دوست بودم. من تازه ساعت ۱۰ صبح روز بازی به مشهد رسیده بودم. بعد هم مستقیم به اردوی تیم خودمان رفتم و پس از آن به هتل تیم شهرخودرو رفتم تا دوستان استقلالی‌ام را ببینم. اگر من چنین چیزی گفته بودم آنها چرا دو بار توپ را به تیرک دروازه ما زدند یا دو بار با مظاهری تک به تک شدند و نزدیک بود ۳، ۴ بار دروازه ما را باز کنند؟ اتفاقاً آنها با قدرت روبه‌روی ما بازی کردند.
وی افزود: چه شائبه‌ای؟ من رفته بودم دوستانم را ببینم. اتفاقاً قبل از جدا شدن از دوستانم در اردوی شهرخودرو به آنها گفتم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم ولی از هفته هفتم به بعد! یعنی بعد از بازی با استقلال. چون اگر تیم برادرم هم روبه‌روی استقلال بازی داشته باشد دوست دارم استقلال برنده شود.
عبدیان اضافه کرد: همه می‌دانند که این حضور در اتوبوس شهرخودرو تنها برای حرکت به سمت استادیوم بوده و هدیه‌ای هم که دادم به خاطر شخص مهدی رحمتی بود چون خیلی با هم دوست هستیم. من دوستان استقلالی زیادی دارم و اینکه الان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هستم که دلیل نمی‌شود ارتباطم را با آنها قطع کنم. این را هم اضافه کنم که من به دعوت آقای حمیداوی (مدیرعامل و مالک باشگاه شهرخودرو) به اتفاق دو هنرمند عزیز استقلالی، علی صالحی (پسرعموی مجید صالحی) و علی مقصودی (علی مشهدی) از تهران با هواپیما راهی مشهد شده بودیم. در آن زمان آنها هم داخل اتوبوس شهرخودرو بودند و بازی را هم در استادیوم کنار هم دیدیم.

انتهای پیام/