بهتاش فریبا:استقلال با محمود فکری در حال شکل گرفتن است

بازی های ذوب آهن را دیده ام و می دانم آنها مشکلات داوری و کرونا داشته اند و شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند اما باور کنید در فوتبال امروز بازی آسان وجود ندارد و تیم ها از پیش باخته نیستند.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صدر نشینی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت:« استقلال زیر نظر محمود فکری در حال شکل گرفتن است. فکری و استقلال به فرصت نیاز داشتند و در بازی های اخیر علیرغم غیبت چند بازیکن استقلال توانست بازی های خوبی را به نمایش بگذارد و نتیجه قابل قبولی بگیرد.» استقلال در بازی با شهرخودرو دو گل زد و چند موقعیت خوب را از دست داد. شهرخودرو هم چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما تبدیل به گل نشد. به نظرم محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر هماهنگی زوج مرادمند و عارف غلامی را نداشتند.. در فوتبال پست دفاع وسط و هافبک میانی نباید تغییرات زیادی داشته باشد.»

وی افزود: بازی های ذوب آهن را دیده ام و می دانم آنها مشکلات داوری و کرونا داشته اند و شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند اما باور کنید در فوتبال امروز بازی آسان وجود ندارد و تیم ها از پیش باخته نیستند در بازی با ذوب آهن اگر مسعود ریگی بتواند به بازی برود فکر می کنم کنار مهدی مهدی پور زوج میانی قوی را تشکیل بدهند. مهدی پور بازیکن با تجربه ای است و در استقلال نشان داده هفته به هفته بهتر می شود.

انتهای پیام/