تاجدار: اشتباهات داوری موقعیت دو پنالتی را از خوشه طلایی گرفت

مربی تیم خوشه طلایی ساوه با بیان اینکه داورانی که در لیگ دسته یک قضاوت می‌کنند تازه‌کار هستند، گفت: پیکان اشتباهات داوری موقعیت دو پنالتی را از خوشه طلایی گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سلمان تاجدار با بیان اینکه در بازی مقابل با گل ریحان موقعیت‌های زیادی را بروی دروازه تیم حریف خلق کردیم، اظهار داشت: از ابتدا بازی در دستان بازیکنان خوشه طلایی بود و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه تیم خوشه طلایی ساوه دچار بدشانسی شده است، افزود: امروز تیم حریف توانست با  تک موقعیت به وجود آمده تنها گل این بازی را به ثمر برساند.
مربی تیم خوشه طلایی ساوه با اشاره به اینکه نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های به وجود آمده برای زدن گل استفاده کنیم، بیان کرد: همچنین اشتباهات داوری سبب از دست رفتن دو پنالتی برای این تیم شد.
تاجدار با عنوان اینکه از داوران تازه کار برای لیگ دست یک استفاده می‌کنند تا تجربه کسب کنند و به لیگ برتر بروند، تصریح کرد: مالکیت توپ از ابتدای بازی در دست تیم خوشه طلایی بود.
وی با اشاره به اینکه نیمه دوم را هم نیز خوب شروع کردیم، عنوان کرد: در اواسط نیمه دوم بازی دروازه بان تیم اخراج شد و همان توپ که تک موقعیت تیم گل ریحان بود این تیم به گل رسید.
تاجدار گفت: گل ریحان تیم خوب و جوانی را ساخته و از نظر فنی خوب دفاع می‌کند و از تک موقعیت‌هایی که  به دست می‌آورد استفاده می‌کند.

انتهای پیام /