لیگ برتر والیبال بانوان/ عیدی: برای نخستین بار در لیگ شرکت کردیم و کم تجربه هستیم

سرمربی تیم والیبال بانوان خجسته اسلامشهر گفت: بازیکنان ما مانند هفته اول هیجان و انگیزه لازم را نداشتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم والیبال بانوان ذوب آهن در نخستین بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل خجسته اسلامشهر پیروزی رسید.

اعظم عیدی سرمربی خجسته بعد از شکست در دیدار امروز اظهار داشت: بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند با اینکه در اصفهان همین نتیجه رقم خورد اما عملکرد بازیکنانم بهتر بود.

وی افزود: امروز ذوب آهن بدون اشتباه بازی کرد بر عکس بازیکنان ما که پراشتباه بودند. بازیکنان ما هیجان و انگیزه هفته اول را نداشتند که باید دلیل آن را پیدا کنیم. شاید به خاطر این است که از اسم ذوب آهن ترسیدند یا اینکه شرایط روحی‌شان بهم ریخته بود. مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود و پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شده است. ما از عملکرد مسئولان راضی هستیم.

عیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما برای نخستین بار در لیگ شرکت کردیم و بازیکنان ما کم تجربه و کم سن و سال هستند دوست داریم با انگیزه بازی کنند. از آنجایی که آنها دوست داشتند مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کنند حالا که این زمان فراهم شده و باید از آن استفاده کنند.

وی درباره دور دوم مسابقات برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی خاطرنشان کرد: در این مرحله تیم‌ها بهم نزدیک هستند و ما در این مرحله نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/