علی پروین: پرسپولیس بدون هوادارانش به فینال آسیا رسیده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس بدون هوادارانش به فینال رسیده و ان‌شاءالله در قطر پیروزی‌هایش را با کسب جام تکمیل می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما دلم می‌خواهد جامی که دو سال قبل لمس کردم این بار با دستان بازیکنان پرسپولیس بالای سر برود. پرسپولیس تیم‌های پرقدرتی را در غرب آسیا شکست داده و روحیه خوبی برای شکست دادن اولسان در دیدار پایانی دارد.کار آسان نیست اما اولسان هم حریف راحتی را پیش روی خودش ندارد. پرسپولیس توانایی لازم را برای غلبه کردن بر سرعت نماینده کره‌ دارد. بارها فوتبال ما مقابل این حریفان موفق بوده و پرسپولیس هم با کمی دقت می‌تواند این موفقیت را تکرار کند.

وی ادامه داد: همه می‌گویند پرسپولیس ایران مقابل اولسان کره‌جنوبی قرار می‌گیرد. پس این بازی را نباید یک بازی رنگی درنظر بگیریم. 2 آرزو دارم؛ یکی اینکه این بیماری کرونا سایه‌اش را از روی سر مردم بردارد و دوم اینکه فوتبال ایران بتواند باعث خوشحالی مردم شود. پرسپولیس بدون هوادارانش به فینال رسیده و ان‌شاءالله در قطر پیروزی‌هایش را با کسب جام تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:
حضور مدیر برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در تمرین پرسپولیس
وقتی پرسپولیس از پوکر بیزار می شود
داور پرسپولیس-اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا را بهتر بشناسید
پیام کریمی برای پرسپولیسی هادر آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا
آخرین جزئیات حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/