نکیسا: پرسپولیس یک زمین تمرین درست و درمان ندارد/ وضعیت استقلال هم همین است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود حتی یک زمین تمرین درست و درمان ندارد و باید دغدغه زمین تمرین را هم داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نیما نکیسا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: غیرت و تعصب یکی از فاکتورهای لازم برای موفقیت است اما تا زمانی که نگاه سیاسی از روی فوتبال برداشته نشود، عدم‌موفقیت ما ادامه‌دار می‌شود. ما در فوتبال این همه مدیر لایق داریم اما به آنها چه می‌گذرد؟ هر کدام‌شان در گوشه خانه نشسته‌اند. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود حتی یک زمین تمرین درست و درمان ندارد و باید دغدغه زمین تمرین را هم داشته باشد و این تنها درد پرسپولیس نیست و وضعیت استقلال هم به همین شکل است.

وی ادامه داد: ما حتی نتوانستیم محرومیت یک بازیکن بی‌گناه را که برای تقسیم شادی‌اش با برادرزاده چشم‌بادامی‌اش به آن شکل شادی کرده بود برگردانیم. دلیلش هم این است که دیگر کرسی در AFC نداریم. هنوز نمی‌دانند که پرسپولیس و استقلال را چطور اداره کنند. یک روز از بورس حرف می‌زنند، یک روز از اجاره، یک روز می‌گویند اجاره به شرط تملیک و این بازی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
داستان حذف شدن شبانه استوری استقلالی ها پس از شکست پرسپولیس
کنایه کارشناس الکاس به پرسپولیس: تیم کره ای مقابل السد یا الهلال قهرمان نمی شد!
مازیار: باید شرایطی فراهم می شد که پرسپولیس ۲۰ روز بدون بازی نماند
جلسه شبانه بشار با گل محمدی/ وداع با پرسپولیس!
مدافع اولسان رکورددار کسب جام قهرمانی آسیا مقابل پرسپولیس!
بشار رسن به القطر اضافه می‌شود

انتهای پیام/