واکنش رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس به جدایی بشار رسن

در فسخ قرارداد الان رسن با پرسپولیس، 120 هزار دلار نقد می‌گیریم و پرسپولیس بابت نقل و انتقال بشار رسن 380 هزار دلار سود کرده است و این بازیکن هم تا فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی رغبتی عضو هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جزئیات این موضوع را به زودی اعلام می‌کنیم. وقتی یک بازیکن تمایلی به ماندن در یک باشگاه ندارد و دوست دارد که جدا شود حتی نگه داشتن آن بازیکن هم ممکن است که باعث شود کیفیت لازم را آن بازیکن نداشته باشد. به هر حال اگر به مفاد قراردادش هم می‌خواست پایبند بماند حداکثر تا نیم‌فصل در پرسپولیس می‌ماند و در آن موقع جدا می‌شد. بشار رسن تصمیم به جدایی گرفته بود و خودش پیام داد و باشگاه هیچ کوتاهی نکرد.

وی افزود: رسن اگر در نیم‌فصل با بند فسخ 250 هزار دلاری‌اش می‌خواست از پرسپولیس جدا شود، از آن طرف باشگاه باید تا نیم‌فصل 260 هزار دلار هم به رسن پرداخت می‌کرد، عملا با این شرایط در نیم فصل باشگاه چیزی به دست نمی‌آورد و 10 هزار دلار هم باید پرداخت می‌کرد. در صورتی که در فسخ قرارداد الان رسن با پرسپولیس، 120 هزار دلار نقد می‌گیریم و پرسپولیس بابت نقل و انتقال بشار رسن 380 هزار دلار سود کرده است و این بازیکن هم تا فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:
رغبتی: تمام شرایط لازم برای پرسپولیس را در نظر گرفته ایم
رغبتی: به هیچ عنوان قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارم
رغبتی: شاید برای پرسپولیس معجزه رخ دهد!

انتهای پیام/