نامزد ریاست بارسلونا: مسی را در پیراهن دیگری تصور نمی کنم

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا گفت: در کنار درست کردن وضعیت مالی باشگاه، اولویت من ارائه پیشنهادی به لیونل مسی است که او را برای ماندن متقاعد کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خوان لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اظهار داشت: مطمئنم که مسی خواهان ماندن در بارسلوناست. این موضوع به پیشنهادها و برنامه رییس جدید بستگی دارد. او نیاز دارد تا ببیند که تیمی رقابت طلب برای احیای داستان عاشقانه‌ای که بارسلونا با لیگ قهرمانان داشت، وجود دارد. چیزی که در سال های اخیر متوقف شده است. باشگاه دائماً به او دروغ گفته و فراتر از همه، هیچ چیز آن طور که همه می خواستند، پیش نرفته است.

مسی در مرحله ای از فوتبالش است که هنوز هم میخواد موفق باشد.مسی نمیتواند به پذیرش این موضوع ادامه بدهد که سایر تیم ها لیگ قهرمانان را فتح می کنند. بارسا با لیونل، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، تیمی که به اندازه کافی رقابت طلب باشد تا بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند، ندارد.

من مسی را در پیراهن تیم دیگری تصور نمیکنم. مسی برای باشگاه دیگری بازی نخواهد کرد. در کنار درست کردن وضعیت مالی باشگاه، اولویت من ارائه پیشنهادی به لیونل مسی است که او را برای ماندن متقاعد کند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های بارسلونا و والنسیا + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بارسلونا-رئال‌سوسیداد+ فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بارسلونا-لوانته+ فیلم

انتهای پیام/