محمد نوازی : باید دید که اقای رحمتی چه ترکیبی را در زمین قرار می‌چیند

ما بعد از بازی که با گل گهر داشتیم، شرایط مان کمی دشوار بود چرا که بازی را واگذار کرده بودیم، الان همه چیز را فراموش کردیم و به فکر بازی امروز هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو گفت: امروز با تیمی بازی داریم که انگیزه بالایی دارد، سال گذشته توانسته قهرمان لیگ یک شده و به لیگ برتر صعود کند، مربی جوانی نیز در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم، تصریح کرد: امیدوارم امروز با ارائه بازی تهاجمی بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم، عرفان معصومی نیز به بازی فردا می‌رسد.

نمازی تاکید کرد:امروز محکومیم به پیروزی هستیم، باید دید که اقای رحمتی چه ترکیبی را در زمین قرار می‌چیند، ما هیچ مشکلی نداریم و تحت فشار نیستیم، تیم جوانی داریم و باید برای نتیجه گرفتن صبر و حوصله داشته باشیم تا بتوانیم کارکنیم، فوتبال برد و باخت دارد چیزی که برای ما مهم است کار کردن و عملکرد ما  بعد از هر بازی است.

مربی شهرخودرو افزود: چون ما بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داریم قطعاً در فوتبال ایران که بیشتر ارسال از کنار انجام می‌شود و بیشتر تیم‌ها روی ضربات ایستگاهی کار می کنند کار سختی داریم اما برای فردا برنامه متفاوتی ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:
نوازی: با تیمی بازی داریم که انگیزه بالایی دارد
نوازی: بازیکنان شهرخودرو در سطح ایده‌آل هستند/امیدوارم 3 امتیاز را کسب کنیم
نوازی: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی است

انتهای پیام/