بیات : دغدغه منصوریان افتتاح رستوران و سوار کردن سگش به هواپیما بود

اگر هفته آینده در برنامه فوتبال برتر بالای دو ساعت وقت در اختیار باشگاه تراکتور قرار نگیرد مشخص می‌شود که برنامه فوتبال برتر خطی عمل می‌کند. کاش میثاقی برای استادی که 20 سال برای رعایت عدالت تلاش کرد، شاگرد خوبی بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیات مشاور حقوقی باشگاه تراکتور گفت : «دغدغه منصوریان از فردای عقد قرارداد افتتاح رستوران در تبریز بود.در زمان نقل و انتقالات دغدغه او سوار کردن سگش به هواپیما بود تا در تبریز دلتنگ نباشد.روزی که از تراکتور برکنار می‌شد، ادعا کرد که خط قرمز نظام است؛ این حرف‌ها دیگر چیست؟ او باید پاسخگو باشد.او گفت نصیرزاده گفته «می‌خواهیم شما را برکنار کنیم» و من گفتم «اصلاً»! مگر شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برکنارتان کنند یا خیر؟

وی ادامه داد: اگر هفته آینده در برنامه فوتبال برتر بالای دو ساعت وقت در اختیار باشگاه تراکتور قرار نگیرد مشخص می‌شود که برنامه فوتبال برتر خطی عمل می‌کند. کاش میثاقی برای استادی که 20 سال برای رعایت عدالت تلاش کرد، شاگرد خوبی بود.شنیدم که آقای نبی منصوریان را به زنوزی سفارش و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.کاش زنوزی رئیس فدراسیون می‌شد تا برای فوتبال ایران درآمدزایی کند، او هیچ وقت به فکر جیب خودش نیست. منصوریان درباره برند لباس‌های تیم صحبت کرده که اتفاقاً تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس های آدیداس از گمرک موجود است. ما با این کار نشان دادیم تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا لباس خریدیم!»

انتهای پیام/