دست نشان: از کسب نتیجه تساوی خوشحال هستم

سرمربی رایکا بابل گفت: در کل خوشحال هستم که با وجود تمام کمبودهایی که داشتیم بازیکنان توانستند در این بازی سنگین به نتیجه تساوی برسند‌.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نادر دست نشان سرمربی رایکا بابل پی از تساوی تیمش مقابل آرمان گهرسیرجان اظهار داشت: ابتدا جا دارد به مردم خوب سیرجان به دلیل داشتن چنین ورزشگاه و نمایندگان شایسته ای چون گل گهر و آرمان گهر در لیگ برتر و لیگ یک، تبریک بگویم. برای تشکیل این دو تیم خوب و پر امکانات باید از مسئولان دو باشگاه قدردانی شود.
دست نشان ادامه داد: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم حضور ما در مسابقات با توجه به مشکلاتی که داریم خیلی سخت است همه می دانند ما 12 روز مانده به شروع مسابقات به تیم ملحق شدیم بازیکنان مصدوم زیادی داریم چرا که تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته اند و به همین دلیل خیلی زود مصدوم می شوند.
سرمربی رایکا بابل افزود: ما امروز 8 بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم محمد شادکام بهترین مهاجم مان تا سیرجان آمد و در اردوی ما حضور داشت اما نتوانست به مسابقه برسد و بازی کند. خیلی سخت است که با این شرایط مقابل تیم های پرمهره و پرامکانات قرار بگیری ولی خوشحال هستم بازیکنان جایگزین مخصوصا سه هافبک مرکزی ما که از رده جوانان بودند توانستند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.
وی بیان داشت: بازیکنان نشان دادن با تغییر سیستم و تاکتیک می توانند فوتبال رو به جلو و قابل قبولی را ارائه دهند در نیمه دوم از حریف پیش افتادیم اما با توجه به مشکل بدنسازی بازیکنان نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و گل تساوی را دریافت کردیم. در کل خوشحال هستم که با وجود تمام کمبودهایی که داشتیم بازیکنان توانستند در این بازی سنگین به نتیجه تساوی برسند‌.
دست تشان ادامه داد: البته شاید از این مسئله که دو بار از حریف پیش افتاده و پیروز شدیم ولی هر بار آن را از دست دادیم ناراحت باشم اما دفاع راست و چپ ما از بازیکنان رده امید هستد و تجریه کمی دارند امسال سال اول آنها است که در لیگ یک بازی می کنند.
سرمربی رایکا اضافه کرد: آنالیز خوبی از تیم آرمان گهرسیرجان داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده و برای آن نقاط برنامه خاصی داشتیم که در صحنه های هر سه گل با برنامه ای که داشتیم به گل دست یافتیم.
وی در خصوص نحوه عملکرد داوری نیز گفت: از تیم داوری بازی تشکر می کنم با اینکه اشتباهات وجود داشت اما برخلاف 3 بازی نخست‌مان در لیگ که از داوری ها اصلا راضی نبودم از داور وسط و کمک های وی بابت قضاوت خوب‌شان تشکر می کنم و امیدوارم سایر داورها نیز بتوانند عدالت را در قضاوت هایشان رعایت کنند.

انتهای پیام/