نیکبخت واحدی: مسئولان به یاری این تیم بشتابند

مربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: وضعیت این تیم به هیچ وجه مناسب نیست و مسئولان باید به یاری چوکا بشتابند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا نیکبخت واحدی در پایان دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و هوادار تهران در خصوص بازی اظهار داشت: وضعیت تیم چوکا از نظر مالی مساعد نیست و این تیم با مشکلات فراوانی مواجه است.
نیکبخت واحدی افزود: بازیکنان لباس مناسبی هم برای بازی و تمرین ندارند و با توجه به شرایط موجود نمی توان از این تیم انتظارات بیشتری داشت حتی مسئولان باشگاه نمی توانند تغذیه تیم را تهیه کنند و به همین دلیل مسئولان شهر و مسئولان استانی باید به یاری چوکا بشتابند.
مربی چوکا ادامه داد: در حالی که بازیکنان چوکا تالش در این بازی و نیز در سایر دیدارها با تمام وجود و حتی بیش از توان خود در زمین مسابقه حضور می یابند و با غیرت و تعصب مثال زدنی جلوی تیم های متمول قرار می گیرند و باید از این بابت قدردان آنان بود.
کمک مربی تیم فوتبال چوکا تالش بیان کرد: در این دیدار نیز به خصوص در نیمه دوم بازیکنان چوکا بسیار عالی ظاهر شدند و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل زیبا چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما در نهایت متاسفانه در این بازی مغلوب شدیم.
نیکبخت واحدی خاطرنشان کرد: تاکنون فقط ۶ هفته از رقابت های لیگ دسته اول انجام شده و هم اینک که اول راه و فرصت زیادی باقی است، مسئولان باید به کمک و یاری این تیم بشتابند تا با برطرف شدن مشکلات،  تیم چوکا با قدرت مسابقات لیگ دسته اول را ادامه دهد.

انتهای پیام/