نقل و انتقالات زمستانی برای استقلال و پرسپولیس

در فاصله 11 هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ برتر استقلال و پرسپولیس به دنبال تقویت تیمشان برای ادامه رقابتها هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فصل نقل و انتقالات زودتر از زمان مقرر برای سرخابی ها کلید خورد و یحیی گل محمدی و محمود فکری به دلایلی قصد دارند بازیکن جدید جذب کنند.

در اردوگاه آبی ها محمود فکری به دلیل اینکه دیر به تیمش اضافه شد و تقریبا استقلال بسته شده بود مجبور شد با همان بازیکنان به کارش ادامه دهد.

اصلی ترین گزینه فکری در زمستان جذب یک هافبک بازیساز است تا خلع خلاقیت در میانه میدان را پر کند؛باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی نیم نگاهی به لژیونرها دارد.

باشگاه استقلال برای نیم فصل به دنبال ترمیم در ۳ پست است. استقلالی ها به دنبال جذب یک هافبک بازیساز، یک وینگر و یک هافبک دفاعی خواهند بود تا برای بازی های آسیایی با قدرت بیشتری حاضر شوند.

در اردوگاه سرخ هم با توجه به جدایی ناگهانی شجاع خلیل زاده و جدایی بشار رسن که دور از ذهن نبود و پست مدافع راست در نظر دارد تیمش را تقویت کند.

با توجه به ظرفیت بازار نقل و انتقالات زمستانی و بازیکنانی که مد نظر هستند چند گزینه مد نظر گل محمدی هستند تا مذاکرات نهایی برای به خدمت گرفتنشان انجام شود.

ایمان سلیمی و رضا شکاری و دو گزینه دیگر که منبع خبر اجازه فاش کردن آن را نداد از اهداف نقل و انتقالاتی قرمز پوشان پایتخت است.

انتهای پیام/